wat zouden jullie doen? vk bellen of niet?

meidik duim voor jullie
en denk aan jullie, hopen dat alles goed gaat

liefs ilona

Lieve Sas,

Wat ontzettend spannend ik hoop uiteraard voor jullie dat alles gewoon goed komt en het vruchtje een groei spurt maakt. Een kloppend hartje is wel heel goed. Ik zal een kaarsje voor jullie branden en wens jullie alle goeds. Hou je sterk

liefs Linda

Hey!

Jeetje da ´s schrikken zeg! Fijn dat je even langs kon komen. Daar zijn ze tenslotte voor toch!
Doe lekker rustig aan de komende dagen! Ik denk aan je hoor!

liefs miranda

Hoi Sas,

Wat een naar bericht zeg! Ik heb precies hetzelfde gehad bij mijn allereerste zwangerschap. Ik was ook 8 weken volgens de telling maar had een vruchtje met kloppend hartje van 6 weken groot en een trage hartslag... Helaas liep het bij mij uit op een miskraam. Ik hoop ECHT dat jij aan de goede kant van de lijn zit! Dat gebeurt namelijk ook best vaak! We duimen voor je!
lfs ing

Hoi Sas,

ik lees net je hele verhaal...jee meid dat is schrikken.
Wel fijn dat je snel bij de vk mocht komen. Ik zal voor je duimen dat alles nu verder goed blijft gaan en dat je bij de volgende echo een goed gegroeid vruchtje ziet met een sterke hartslag!

We denken hier aan jullie.
Tamar

jeetje dat is wel even schrikken zeg.
Heel veel sterkte en
ik ga heel hard duimen dat alles goed is.

Groetjes

he bah, naar bericht!!

Hopelijk is het allemaal goed, en heb je je voor niks ongerust gemaakt. Sterkte!

thanx meiden,
vanochtend geen bloedverlies meer, dus daar zijn we blij mee.. ook voel ik mn borsten weer die (ik dacht) al 2dg niet meer voelde, dus dat is wel positief.
Maar.. pff.. hoe kom ik de dagen tot vrijdag door.

Sta woensdag en donderdag met mn vriend op een beurs, dus dan gaan die twee dagen in ieder geval snel!
Nog mensen die toevallig naar de webwinkelvakdagen in utrecht gaan??

Gr. Sas.

Ps Ing3 hoe is t verder bij jou afgelopen? Jij kreeg ook een week later een echo en nog steeds een vruchtje van 6wk?  En dan wachten tot je lichaam t afstoot?

Terug
Bovenaan