wat zouden jullie doen???

Als hij net zoveel spuugt als er in komt is het natuurlijk niet goed, maar is dat van de laatste dagen dan?
En als ze al bij de kinderarts is geweest waarom belt ze dan niet met de kinderpoli?
Krijgt hij al medicatie?

Mijn dochter heeft dit ook gehad en zij is aan de motilium gezet (snellere doorstroom van maag naar darmen), word meestal door ha of ka voorgeschreven...maar is vrijverkrijgbaar bij de apotheek, we moesten het ook zelf betalen (een fles 9 euro). Sara had hier goed resultaat op. Als ik haar was zou ik weer contact opnemen met de ka die de reflux geconstateerd heeft en daar weer een afspraak mee maken.
Zonnebloem olie door de melk altijd goed voor de poeperij, maar lost de oorzaak natuurlijk niet op! Succes

nou laat ze maar bij mij komen....heb nog zantac staan van Yoëll

ook Yoëll zat ivm reflux met zn ontlasting.....daar heb ik forlax junior (vezels) voor gekregen....dit heb ik ook nog genoeg....haha...ik kan haar zow van alles geven.....en ik weet wat het is...tis echt verschrikkelijk hoor....wat ook nog kan is een middeltje bij de apotheek halen....een laxeermiddel voor baby`s dit heb ik ook eerst geprobeerd...het hielp niet zo goed als de forlax maar de ontlasting werd wel dunner en hij kon makkelijker poepen....

en ivm reflux...wij hebben Yoëll Friso Comfort gegeven dit hielp bij ons het beste......en daardoor ook als extra verdikking rijstebloem.....dan moet ze wel een L.speen gebruiken want dan is het zow dik....en ledikantje omhoog zetten bijv. dmv. bakstenen onder hoofdeinde zodat de voeding niet meer omhoog komt

Ook gaven we Yoëll kamille thee voor de verzachting van zn keeltje....

Veel sterkte daar

Liefs Denise

Hoi,

Fijn dat jullie zo meedenken maar zo'n beetje alles (behalve de medicatie) heeft ze al geprobeerd en het helpt gewoon niet. Vanmiddag heeft ze me opgebeld omdat ze het niet meer wist en toen heb ik gezegd dat ze de hap moest bellen en dat heeft ze gedaan en ze is er geweest. Maar nu wil de arts er niks mee doen. Die wil haar niet doorsturen naar de kinderarts en ze krijgt niks. Dus met andere woorden zoek het maar even uit tot je eigen ha er weer is. En dat is dan woensdag pas.

En nee dit is niet van de laatste dagen hij doet t al vanaf begin af aan en ze heeft t vaker aangegeven bij de artsen en op het cb maar die zeggen van probeer eerst dit en dat maar maar dat is toch ook niet goed lijkt mij.

Over dat bedje omhoog zetten, het zou een goed idee kunnen zijn maar bij hem komt het er ook nog uit na anderhalf uur gelegen te hebben of half zitten in de wipstoel het maakt niet uit.

Het kisssyndroom is het niet want ze bevallen dmv een keizersnede en het manneke is daar nog op nagekeken voordat ie naar huis mocht en dat hebben ze uitgesloten.

Ook de zonnebloemolie is geen optie want dat is voor zijn maagje niet goed.

En ook de rijstebloem werkt niet, ze heeft ook johannes broodpitmeel gebruikt en ook dat heeft niet gewerkt.

Vind het erg fijn dat jullie meedenken maar ik denk dat t ophoudt zo want het helpt allemaal niet. Iig bedankt voor het meedenken maar ik denk dat we maar moeten wachten tot ze bij haar eigen ha is geweest.

Ik zal laten weten wat hij gezegd heeft als ik meer weet.

Bedankt allemaal.

xx Elly mv Yari

jeeeeetje hee, wat een klote-artsen!!

ze moet maar heel goed in de gaten houden of hij suf wordt, geen plasluiers meer heeft etc etc ivm uitdroging... ik hoop van harte dat het meevalt en ze het uithouden tot woensdag!!

ik heb geen tips, geen ervaring mee, maar vind het bijzonder vreemd dat ze zoveel tegenwerking krijgt! als het erger wordt, zou ik zelf misschien gewoon de EHBO bezoeken en hopen dat ze daar wel het probleem serieus nemen!

sterkte voor je vriendin!

groetjes Jenneke mv Ivar

Terug
Bovenaan