Wat zouden jullie doen?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Even een klein dilemma voorleggen aan jullie?

Als ik Bas de fles geef voordat hij gaat slapen, dan leg ik nog altijd een hydrofile luier eronder. Zo blijf ik over het algemeen schoon. Bas vindt het heerlijk om er lakker aan te friemmelen. Als de fles op is en ik leg hem in bed (meestal is hij dan al bijna in slaap) trekt hij de luier mee en gaat er lekker mee kroelen bij zijn gezicht.
Ik verruil dan de luier voor zijn knuffelkonijn, maar daar is hij het meestal niet mee eens. Hij gaat dan echt huilen.
Mijn man zei: "Dan geven we hem toch gewoon een luier als tuttel in bed." maar ik vind dit een beetje eng. Die dingen zijn zo groot. Wat nou als hij hem om zijn nekje gedraaid krijgt?

Wat vinden jullie? Moet het kunnen of vinden jullie het ook een beetje eng?

Groetjes, Karin

Hoi Karin,

Ik vind het ook een beetje moeilijk maar misschien heb je iets aan ons verhaal.

Wij hebben voor Maaike van oma een knuffel aap gekregen van Difrax (misschien ken je ze wel) Ze hebben ook een beer, olifant en nog een. We hebben hiervan de grote uitvoering en deze heeft erg lange armen en benen en die kon ze vanaf het begin ook om haar nekje draaien. Wij vonden dit in het begin ook eng maar ze vind het helemaal geweldig en ze legt ze ook helemaal over haar hoofd maar er is nog nooit iets mee gebeurd. Ik heb volgens mij wel een foto zal zo even voor je kijken.

Groetjes
inge

Ik denk niet echt dat het kwaad kan.. maar als je je er niet prettig bij voelt moet je het niet doen?
Misschien kun je er een drukknoopje opmaken of een touwtje eraan dat je hem op een een of andere manier kleiner kan maken als hij hem meeneemt naar bed, jij gerust, hij zijn tut :)

Evelien

Hoi Karin,

Ik vind het idd ook een btje een eng idee, want ja misschien kunnen ze het wel om hun nekje draaien, daarvoor heb ik ook de sluier boven Jayden zn bedje weggehaald, want die trok ie door de spijlen door en deed ie ook voor zn gezichtje maar dat vond ik ook eng.
Is het echt nodig dan om er nog een grote luier bij te leggen? werkt een gewoon slabbetje of ( klein ) spuugdoekje niet?

xxx

Hoi Karin,

Hierbij de foto van Maaike met haar knuffel. Zoek Maaike ze staat er echt op. Zoals ik al zei draait zij zelf haar hoofdje zo dat ze nog goed kan ademen hoor. Maar ik snap dat je het eng vind.

Groetjes
Inge

Hoi,

ze verkopen ook hydrofielspuugdoekjes. Die zijn een stuk kleiner. Of je knipt een luier in vieren en zet er een zoompje in en geeft er daar een van mee naar bed. Kan hij mooi mee friemelen en is te klein om zich in te draaien.

Groetjes van Marloes

HAY KARIN,JE HEB OOK KLEINE SPUUGDOEKJES ERVAN MISSCHIEN TRAPT HIJ ER IN! IK HOU OOK NIET ZO VAN DAT SOORT DINGEN IN BED,WE ZIJN ZELF OOK WEL EENS SLAAPDRONKEN EN DOE DAN OOK WEL EENS WAT GEKS! SUC6

hoi karin,

ik had ook het zelvde probleem
nu heb ik van 1hydrofiel luier een tut gemaakt.
als hij s'avonds dan naar bed gaat geef ik hem die mee.
ook pakt hij vaak zijn teddybeer.
nu geen last meer met luiers enzo.

groetjes saloua

Terug
Bovenaan