Wat zouden jullie doen?

Hoi,

Ook mijn meissie houd van friemelen aan de hydrofieldoek.
Maar ze ligt er grotendeels met haar hoofd en lijf op dus ze pakt alleen het puntje.
En als ze net slaapt ga ik meestal ff kijken en haal het dan weg...

Succes,
Sannemams

Hai,

Ik vind dit soort dingen eng. Het zal in de meeste gevallen wel goed gaan hoor maar je weet maar nooit. Er wordt niet voor niks voor gewaarschuwd. Ik zou eerder voor een kleiner knuffeltje gaan hoe lastig ook ivm het huilen of inderdaad een kleinere hydrofielluier.

gr.Ing

Hoihoi,

mijn oudste 2 kinderen hebben nooit een knuffel gehad, daar hadden ze niet zo veel interesse in maar hebben altijd hun "knuffie" gehad. Een hydrofiele luier waar we dan een grote knoop in legde, vond het ideaal want het maakt niets uit als je er een verliest want ik had er toch 20 anderen in de kast.

Ook Levi krijgt een knuffie mee naar bed maar heeft er nog veel veel interesse in. Bij ons gaat dat al 7 jaar goed, gewoon een hele strakke knoop in het midden leggen en ze hebben een fijne knuffel.

groetjes chimene

Hoi hoi,

Jennifer heeft altijd een speen in en ik heb van de prenatal zo'n doekje gekocht waar je speen aan vast kan maken. Deze is niet zo groot en zo kan je altijd haar speentje terug vinden. Waardoor mama niet zo vaak haar bed uit hoeft te komen.
Vond het in het begin ook een beetje eng, dus vaak gaan kijken.. maar het is ook dun spul en klein van formaat...

Werkt Prima!

Gr. Ilone

Hallo dames,

Dank je wel voor jullie ideeën. Voor mezelf had ik al het gevoel van: "Ik doe het niet." Volgens mij vergeef je het jezelf namelijk nooit áls er iets gebeurd.
De tip van een knoop erin vond ik wel een goede. Net heeft Bas de fles gehad. Ik had hem die luier (met knoop dus) al in zijn handen gegeven en een andere gebruikt om mijn en zijn kleding schoon te houden. Hij lag heerlijk te friemelen met 'zijn' luier en ging er heerlijk mee kroelen toen ik hem in bedje legde.

Dus wie weet, is Bas vanaf nu ook aan de "Knuffie". En hij heeft al Kootje het konijn. Het wordt druk in zijn bedje......

Groetjes, Karin

Toch nog even een tip van mij.

Benthe tut met een hydrofiel spuugdoekje. Net zo fijn, net zo lekker, maar wel wat kleiner. Ik heb die bij de prenatal gekocht en ze is er dol op. Daar kan bij haar geen knuffel tegen op.

En ik kon het niet laten om er even een foto van bij te doen!!

Groetjes Martine

Ahhh wat een schatje!!!! Ze zijn zoooo lief he, met zo'n klein duimpje in de mond...

Terug
Bovenaan