A
Anoniem
Guest
quote: debby269 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-09-2008 21:56:43&apos
);
Hallo,
bedankt voor jullie sneller reacties!
Moekje, wij hebben volgens mij ook die hormoonzalf waar jij het over hebt.
Helpt het bij jou kindje wel dan??
Weet trouwens de naam niet van die zalf, die ligt bij Dylano op zn kamer, maar volgens mij hebben we het over hetzelfde
En ja.. Tuurlijk kan ik overstappen op Neutral. Maar ik zelf denk dat het nix oplost, en dat ik daar vanmiddag niet opkom bij de HA, omdat te zeggen.
Mijn schoonzus zegt dat we zo en zo om een verwijzing moeten vragen voor het ZH, omdat hij er al lang mee loopt. En aangezien dat het rugje en buikje het gevoeligst zijn van het huidje, denk ik niet dat het daarmee mee te maken heeft.
Ik ga morgen maar eens bellen naar de HA, en leg het dan nog een xtje voor.
Neutral heb ik hier nog liggen trouwens...
Liefs Debby.
hoi hoi
ja het helpt bij Ryan wel maar NIET asl ik het om de dag doe
moet het echt 3 dagen 2x per dag DUN aanbrengen en dan werkt het prima hoor
misschien dat je dat nog eens kunt proberen , ff 3 dagen 2x per dag smeren en dan 4 dagen rust en als het gelijk weer teurg komt na de 4 dagen weer doen dan dimt het vanzelf in na een aantal weekjes en wordt het stukke minder
athans bij Ryan wel gelukkig
succes
Hallo,
bedankt voor jullie sneller reacties!
Moekje, wij hebben volgens mij ook die hormoonzalf waar jij het over hebt.
Helpt het bij jou kindje wel dan??
Weet trouwens de naam niet van die zalf, die ligt bij Dylano op zn kamer, maar volgens mij hebben we het over hetzelfde
En ja.. Tuurlijk kan ik overstappen op Neutral. Maar ik zelf denk dat het nix oplost, en dat ik daar vanmiddag niet opkom bij de HA, omdat te zeggen.
Mijn schoonzus zegt dat we zo en zo om een verwijzing moeten vragen voor het ZH, omdat hij er al lang mee loopt. En aangezien dat het rugje en buikje het gevoeligst zijn van het huidje, denk ik niet dat het daarmee mee te maken heeft.
Ik ga morgen maar eens bellen naar de HA, en leg het dan nog een xtje voor.
Neutral heb ik hier nog liggen trouwens...
Liefs Debby.
hoi hoi
ja het helpt bij Ryan wel maar NIET asl ik het om de dag doe
moet het echt 3 dagen 2x per dag DUN aanbrengen en dan werkt het prima hoor
misschien dat je dat nog eens kunt proberen , ff 3 dagen 2x per dag smeren en dan 4 dagen rust en als het gelijk weer teurg komt na de 4 dagen weer doen dan dimt het vanzelf in na een aantal weekjes en wordt het stukke minder
athans bij Ryan wel gelukkig
succes