Wat zouden jullie doen??

quote: debby269 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-09-2008 21:56:43'));

Hallo,

bedankt voor jullie sneller reacties!

Moekje, wij hebben volgens mij ook die hormoonzalf waar jij het over hebt.
Helpt het bij jou kindje wel dan??
Weet trouwens de naam niet van die zalf, die ligt bij Dylano op zn kamer, maar volgens mij hebben we het over hetzelfde

En ja.. Tuurlijk kan ik overstappen op Neutral. Maar ik zelf denk dat het nix oplost, en dat ik daar vanmiddag niet opkom bij de HA, omdat te zeggen.
Mijn schoonzus zegt dat we zo en zo om een verwijzing moeten vragen voor het ZH, omdat hij er al lang mee loopt. En aangezien dat het rugje en buikje het gevoeligst zijn van het huidje, denk ik niet dat het daarmee mee te maken heeft.
Ik ga morgen maar eens bellen naar de HA, en leg het dan nog een xtje voor.
Neutral heb ik hier nog liggen trouwens...

Liefs Debby.

hoi hoi

ja het helpt bij Ryan wel maar NIET asl ik het om de dag doe
moet het echt 3 dagen 2x per dag DUN aanbrengen en dan werkt het prima hoor

misschien dat je dat nog eens kunt proberen , ff 3 dagen 2x per dag smeren en dan 4 dagen rust en als het gelijk weer teurg komt na de 4 dagen weer doen dan dimt het vanzelf in na een aantal weekjes en wordt het stukke minder

athans bij Ryan wel gelukkig

succes

Ryan heeft trouwens ook de triamcinolon

Mijn zus gebruikt deze ook voor haar dochter en heeft eerst ook die andere gehad die jij nu hebt en die hielp niet dus misschien deze vragen??

succes

Hoi Debby,

Feline had het ook op haar armpjes en beentjes. Het is nu weg en weet je waar het aan heeft gelegen (denk ik). Te warm water met douchen, te vaak en te lang. Ze gaat nu 1 x in de drie dagen douchen/in de douchebak en nu gaat het wel goed. En weinig tot gaan zeep gebruiken!
Verder gebruik ik gewoon wasmiddel, maar neutral was verzachter.
Als ik jou was zou ik het proberen.

groetjes Maris

Hallo,

Vervelend zeg van die bultjes....ik hoop dat ze snel minder worden!

Ik heb hier dezelfde theorie als Mariska, te vaak in bad is niet goed voor de huid. Kan ook vlekjes verzoorzaken. Mijn dochter had daar ook een beetje last van, geen jeuk, ze krapte niets open gelukkig. Toen ik haar minder in bad ging doen; om de dag werd haar huis een stuk rustiger.
Voor de jeuk heb je een spulletje voor in bad, is niet goedkoop maar helpt wel.... Ik weet alleen niet meer hoe het heet...van een bekend merk en het is speciaal voor jeuk. Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Vinz die gaat ook om de dag in bad, maar hij al vanaf het begin gewoon met zijn zus mee haha.

Groetjes Marije

hoi hoi

wat vervelend zeg,
het hoeft niet altijd dat je overal plekjes of bultjes krijgt met een allergie
ikzelf heb namelijk ook last van eczeem en ik reageer ook erg op wasmiddel en wasverzachter en bepaalde parfums en douchefris
ik krijg dus ook alleen maar eczeem op mijn handen en polsen en dit gaat dan ook helemaal open net als winterhanden met van die kloven en op de rest van mijn lichaam dus niet
meestal duurt het wel even als je een ander was middel gaat gebruiken voor het weg gaat hoor.........
ikzelf heb trouwens ook ooit eens zalf gehad en vaseline en van de vaseline werd het bij mij ook alleen maar erger
ik zou zelf andere wasmiddel gaan gebruiken een poos en het huidje met olie een beetje vettig houden en als het echt jeukt met mentolpoeder insmeren
ik hoop dat je hier iets aan hebt
succes  en hoop dat het snel over is

liefs ilona

Hoi meiden,

ik heb het advies van jullie en de HA maar opgevolgd. Heb vandaag al het gekleurde goed van Dylano gewassen met Neutral. Nu zit er een witte was voor Dylano in...
Toch blijf ik twijfelen aan het idee of het idd de wasmiddel is waar hij allergisch voor zou kunnen zijn. Maar baat het niet, schaadt het niet idd.
Ik heb terug naar de HA gebeld om te zeggen dat ik het vreemd vond dat hij die bultjes dan niet op de zweetplekjes heeft, zoals de plooien.
De assistent vond dat idd raar, maar we moesten het eerst maar zo proberen. Het is toch een kwestie van uitproberen nu. En één voor één anders weten we nog niet waar het van komt.
Ik heb Dylano vandaag 2x met die hormoonzalf ingesmeerd, en ga daar dus mee door de aankomende dagen.
Ook heb ik wel wat aan de tips die hierboven genoemd zijn. We gaan Dylano om de dag onder de douche doen, want papa heeft een gevoelige huid.
Het zal wel wennen zijn voor me, want vind het altijd stikleutig om hem onder de douche te doen.
Ik denk dat Dylano in zijn 16mndjes mss 7dagen niet in bad is geweest, omdat het toen gwnweg niet uitkwam.

Weet je waar ik ook aan zat te denken?? Hij heeft het ongeveer vanaf zijn 6mnd. Dat is ook het moment waarop hij steeds vaker op de grond ging spelen... Mss is hij allergisch voor het spul waar ik mee dweil?? Maar ook dit zullen we af moeten wachten...

Bedankt hoor meiden!! Alle tips en ervaring(en) zijn nog welkom hoor!!

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan