wat zouden jullie doen?

A

Anoniem

Guest
hoi meiden!

ik zou graag weten willen wat jullie zouden doen.......
29 nov komt sinterklaas bij mijn man op het werk om een klotentijd, om 13 uur moeten we er zijn en dat is precies een tijd dat Bram meestal net ligt te slapen op zijn bedje
ik heb eigenlijks de neising om hem gewoon lekker op zijn bedje te doen en dan maar kijken hoelaa hij wakker is maar meestal is dat pas rond 15 uur en dan is het sinterklaasgebeuren natuurlijk al afgelopen , maar het lijkt me juist ook wel weer heel leuk om er met hem naartoe te gaan.......
nou had ik een ideetje , om hem s'morgens vroeg wakker te maken, rond  5.30 uur en dan  rond  9 uur lekker in badje en dan proberen te laten slapen vanaf 10 uur tot 12.00 uur ongeveer......dan kunnen we ernaartoe  maar ik sta dus erg in twijfel, onze kleine man red het niet zonder zijn slaapje
wat zouden jullie doen?????

liefs ilona

Hallo,

snap dat je naar Sinterklaas wilt met hem. En wat vervelend dat hij dan weer op die tijd komt, dat hij net slaapt.

Ik bekijk het nou vanuit mijn oogpunt: Ik zou denk ik niet gaan. Dit omdat Dylano erg gehecht is aan zijn dagelijks ritme. Ik weet nog dat Dylano altijd helemaal uit zn doen was, als we wat afweken van het schema. Dit kon soms dagen duren.
Tuurlijk wijken we nu nog weleens wat af, maar een slaapje afdwingen bij Dylano gaat niet.
Maar goed... Zo is ons kind.

Wat denk jezelf over hoedat de kleine erop gaat reageren??
Jij kent jou kindje het beste tuurlijk.

Liefs Debby.

Hoi Ietje,

Als ik naar mijn eigen dochtertje kijk zou ik haar niet meenemen, omdat haar ritme verstoren bijna nooit lukt. Het klinkt erg mooi om hem dan iets eerder wakker te maken enz. maar bij mij loopt het dan toch meestal in de soep...
Je kan het natuurlijk proberen. En misschien slaapt hij dan in de buggy als hij echt heel moe is of als het echt mee zit slaapt hij op jouw ingeplande tijd.
Ik ben benieuwd wat je gaat doen!

Groetjes Babybelle

hoi

Bram is eigenlijks best makkelijk met het slapen  maar hij moet gewoon zijn slaapje overdag hebben   en ik weet dat als hij ongeveer 4 uurtjes op is het geen probleem is om te gaan slapen en daarom dacht ik dus tegen 5.30 hem wakker te maken dan kan hij tegen 10 uur weer even in zijn bedje en dan gaat hij s'avonds ook gewoon ietsje eerder......normaal gesproken ben ik altijd heel erg gedreven op structuur maar meneertje heeft ook al een periode gehad dat hij 1,5 week lang niet meer sliep overdag en dat kon meneer toen goed redden dus vandaar dat ik dacht aan deze oplossing eenmalig........maar als Bram natuurlijk niet wil slapen tegen die tijd gaat gewoon het hele feestje niet door want ik laat hem geen hele dag op voor de sint natuurlijk
ik denk dat ik het toch op deze manier ga proberen, mijngevoel zegt dat dit wel op deze manier gaat lukken en anders jammer dan, hij krijgt in elk geval wel zijn kadooje dan want elk kindje krijgt bij mijn man op het werk iets van de sint en het maakt niet uit of ze wel of niet komen , bij mij op het werk is dat niet zo.....dan krijg je alleen iets als je komt en bij mij op het werk mogen ze iets uitzoeken voor 7,50 en bij mijn man op het werk voor 20,- ........wat een verschil he

Het lijkt me heel goed dat je je moedergevoel volgt. Ik heb gemerkt dat het bij mij meestal klopt als mijn gevoel vindt dat ik iets op een bepaalde manier moet doen!

Volg je gevoel en probeer het gewoon op de manier die voor jou het beste is.
Ik persoonlijk zou Marissa gewoon meenemen. Zij blijft dan gewoon wakker als ze het interresant genoeg vind en dan slaapt ze later wel. Anders valt ze gewoon in de wagen in slaap tijdens Sinterklaas maar dat vind ik ook geen probleem. Maar Marissa heeft er nooit gevolgen van dus dat is wel makkelijk gezegd van mijn kant.
Maar jij kent je kind het beste, ik zou het in jouw geval gewoon proberen te doen zoals je van plan bent.

groetjes Linda

Ik ben denk ik vrij makkelijk ingesteld. Tuurlijk, Eline vaart ook het best bij structuur, maar goed, ik heb nog een kind rondlopen, en dan kunnen we ons niet altijd aanpassen aan Eline. Dus ik zou mijn kind gewoon meenemen, vooropgesteld dat je kind het gaat trekken natuurlijk. Eline is niet anders gewend als dat ze soms uit haar bed word geplukt voor het een of ander.

Het is niet zo dat we maling aan haar hebben hoor, maar ja, zwemles en tandartsbezoeken moeten af en toe op momenten dat het niet zo gelegen komt.

hoi hoi,

meid ik zou gewoon idd lekker gaan met je kleine man.. heerlijk toch eigenlijk eerste sinterklaas :D

wij hebben sinterklaas om 14.00 uur die dag.. maar we gaan iets later, dit omdat sinterklaas de vorige keer ook vrij laat was.. nu proberen we mart tegen 2 uur wakker temaken en dan er naar toe rijden.

Mart slaapt normaal van 11 tot ong 14.00/15.00

groetjes simone

mv Mart en zw 15wk

Terug
Bovenaan