wat zouden jullie doen?

Hoi,

Als ik naar mijn eigen zoon kijk dan zal ik hem 's morgens nooit eerder wakker maken dan weet ik zeker dat  mijn kind niet te genieten is. Ik zou hem 's middags gewoon meenemen. En dan een uurtje gaan en hem dan naar bed brengen. En ik zal wel zien hoe het loopt.

Succes met je beslissing

Ik zou je kindje gewoon meenemen en dan kijken hoe het gaat. Als het niet gaat kun je altijd nog naar huis gaan. Maar als je nu al zeker weet dat hij een week van slag is zou ik het niet doen.
En eerder wakker maken zou ik niet doen, dan zit je straks met een humeurig kind hahaha

groetjes Maris

Als ik in die situatie zou zitten dan zou ik Rik net als jou vroeger op bed leggen en dan daarna meenemen!!
Ik vin dat ze op deze leeftijd al wat flexibeler worden.
maar goed wat dat betreft is Rik ook makkelijk hoor!

X Saskia mv Rik 04-07-07

Hallo!

gewoon doen wat je het beste lijkt! ik persoonlijk zou Alice niet eerder wakker maken want daar zou het niet beter van worden en verder zou ik haar gewoon meenemen. Als er maar genoeg te zien is, met name andere kinderen, en als ze in haar buggy zit dan is er meestal niets aan de hand. En anders gewoon weer wat eerder naar huis gaan?

Groetjes

Gekke opmerking misschien, maar hebben onze kinderen er al wat aan op deze leeftijd? Ik vraag me af of ze het al beseffen...
Neemt niet weg dat het natuurlijk wel heel speciaal is en dat Sinterklaas een traditie is die absoluut in ere gehouden moet worden!

Ik zou denk ik ook wel gaan. Zo'n feest is er maar 1x per jaar!
En hoe druk ik me er ook om maak soms... Het loopt toch anders :)
De kids hebben toch afleiding met alles wat er gebeurd.

Kan je misschien vragen of je zoontje als een van de eerste z'n kadootje kan krijgen?
Dan kan je naar huis zodra het niet meer gaat...

Maar het  is voor iedereen wat ie zelf wil hoor!!

Ik zou ook gewoon gaan. Ze hebben dan toch genoeg afleiding van alle andere kindjes, snoep, muziek, sint en pieten. Mocht het echt niet gaan kun je altijd gewoon naar huisgaan toch?

Ik moet zeggen dat ik normaal gesproken ook een ontzettende miep ben met de slaapuurtjes hoor, maar voor zoiets zou ik een uitzondering maken

Succes!

Groetjes Miranda

Terug
Bovenaan