Wat zouden jullie doen?

A

Anoniem

Guest
Mijn kleine (grote) meisje kan nog niet staan of kruipen ofzo, dus ik heb het bedje en de box nog steeds gewoon hoog staan.
Nu gaat ze zaterdag waarschijnlijk bij mijn ouders slapen en die hebben ook een bedje voor haar, maar daar ligt ze erg hoog in vind ik.Dat bedje is hoger op de hoge stand dan ons bedje thuis zeg maar. (snappen jullie het nog?? hahaha)
Dus ik was eiegnlijk van plan om die zaterdag toch maar laag te zetten voor de zekerheid (stel je voor, ze gaat de eerste keer staan zaterdagnacht..)

Maar nu ben ik dus aan het twijfelen of ik het bedje hier (en de box evt) ook maar meteen laag moet zetten dan??
Hebben jullie het al laag staan?
Is misschien wel verstandig toch, vaak staan ze in 1 keer heel onverwachts en ik moet er niet aan denken dat ze dan uit bed zou vallen ofzo.

onze meid kruipt ook niet en staat ook niet. maar het lijkt me sterk dat ze ineens gaat staan in bedje.

Onze box en bedje staat dus ook nog gewoon omhoog hoor.

Hoi 4dec,

Als je gevoel zegt omlaag doen, dan doe je 'm gewoon omlaag. Heather stond ook opeens in de box en die stond dus nog hoog! Dus het kan echt zomaar opeens gebeuren.

(Overigens stond ze nog superwankel met d'r kont helemaal naar achter, dus no way dat ze er uit had kunnen vallen hoor... maar ik was toch erg blij dat ik er bij was en heb haar verder niet meer in de box gehad tot mijn vriend hem lager had gezet)

Groetjes, KT

Tja, dat bedoel ik! Het kan idd zomaar ineens gebeuren! Ze doet nu ook af en toe dingen dat ik denk van: Huuuh, wat doet ze nu weer ineens!
Bij mijn ouders gaan we het bedje zowiezo maar lager zetten en thuis denk ik ook maar dan.
Snik...ze worden zo groot he?!!

ze worden heel groot,aaron heeft ontdekt dat als iets vast staat hij zich eraan kan optrekken wat resulteerd in een grote buil op zijn voorhoofd
als ik jullie was zou ik hem vast laag zetten want aaron trok zich zo op,en stond,dus als je twijfelt hup omlaag!!!beter te vroeg als telaat!!!

groetjes nienke...

Eline zit en staat nog niet zelfstandig. Bed staat al wel naar beneden aangezien mevrouw nogal actief in bed is. Ze wurmt en wriemelt nogal en ze probeerde haarzelf de laatste tijd  aan de randen van het bed omhoog te trekken. Dus het bedje staat hier voor de zekerheid op de laagste stand voor m'n eigen gemoeds- en nachtrust !!!   Box staat nog wel hoog hier.

ook hier staat ze nog niet.maar ik heb wel het bedje en de box laag staan. want het is zo een draai kont en ze kan al maanden goed zitten en oefend wel voor staan

maar doe wat je zelf denkt wat voor jullie een goed gevoel geeft

groetjes danielle

Terug
Bovenaan