Wat zouden jullie doen?

Chloë staat ook nog niet, maar ik heb van de week haar bedje laag gezet, omdat ze wel de neiging heeft om zich aan de rand op te trekken.
Ze zou niet de eerste zijn die er op deze manier overheen kukelt! Dus ze hoeft helemaal niet te kunnen staan om eruit te vallen.
Box staat nog wel hoog, maar die is onder toezicht.
Sil

Hoi!

Bedje zou ik ook idd naar beneden zetten, op de box heb je zicht.... op het bedje niet.
En dat staan kan écht van de 1 op de andere dag gebeuren... zonder enige aanleiding.. hahaha, was hier ook
We stonden erbij en keken erna, en gelijk het bedje naar beneden natuurlijk! Ik durfde haar zo niet meer op bed te leggen (terecht!)
Dusssss, wat heb je gisteren gedaan?? of doe je het vandaag???

Groetjes Debby

Hoi!

sluit me helemaal aan bij de mening dat je maar beter de boel omlaag kunt zetten. Wij hadden de box al lang omlaag, omdat Emre al enige tijd goed zit en op de hoge stand vond ik dat akelig, omdat hij zich al soms voorzichtig probeerde op te trekken. Maar inderdaad, vorige week gebeurde het: we keken naar hem terwijl hij op zijn knietjes zat en ineens trok hij zich omhoog in de box en daar stond ie!!!! Toen hebben we het bedje meteen op de laagste stand gezet.

groetjes
Mie

Heeel toevallig, maar ze ging in 1keer vanmorgen zelf zitten!!!! (kon ze nog niet vanuit lig naar zit gaan zelf). En dat heb ik haar ook nog noooit zien proberen zeg maar. Zoo leuk! Weer iets nieuws erbij!
Maar het blijkt dus idd maar weer dat het heel snel kan gaan, dus het bedje gaat lekker omlaag! (is wel moeilijker met nog even een kus/knuffel geven he, maar ja!)

Hallo!

Ik snap precies wat je bedoeld!  Ze worden echt snel groot en het is weer een meilpaal, dat bedje naar beneden!  Het kroelen en kussen is inderdaad even raar, maar gelukkig went alles en geef je ze nu een dikke kroel en kus voor ze gaan slapen!!

groetjes Annemiek

hoi,

wij hebben ook box en bed omlaag gezet. Kinderen hoeven nog niet echt te kunnen staan om er uit te vallen. Jasmijn begint zich nu op trekken aan haar armen, ze zit dan op haar knieen, ze kwam bijna met haar middel boven de rand, het hoofdje van een baby is relatief zwaar en zo is mijn schoonzusje vroeger uit bed gevallen! Die kon dus ook nog niet staan.
Ik vind het wel onhandig zo laag. Zeker het bedje als ze ligt, ik kan niet eens een kusje op haar hoofd geven, daar kom ik niet bij en ik ben niet eens 1 van de kleinsten.

groetjes Elke

Nou, gisteren dan toch het bedje omlaag gezet!
Vond het stiekum helemaal niet leuk....snik...mijn kleine meisje!
Maar goed, veiligheid bovenop he! Moet er niet aan denken dat er iets gebeurd omdat ik het gewoon niet leuk vind dat het allemaal zo snel gaat!
Had nooit gedacht dat ik bij die kleien dingen zoveel moeite kon hebben!
Och ja...

Terug
Bovenaan