Wat zouden jullie doen?

verleiden die hap! Soms is 5 minuten genoeg!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Heey meid,

Ik zou het een beetje op zn beloop laten en als je merkt dat het even iets rustiger heeft (hopelijk net rond je ei) dan zou ik hem proberen een beetje te verleiden. Lukt het, mooi meegenomen en anders helaas toch een maandje overslaan. Maar ik ken idd ook geen enkele man die niet een maand zonder sex kan hoor!! Maar het moet wel intiem en mooi blijven vind ik. heb er zelf een hekel aan als het snel snel moet. Heb dat 1x met een vriend meegemaakt en dat is niet aan te raden!!

Succes!!!!
Liefs ciomama

Ja, dat snelle hoeft van mij ook echt niet. En seks omdat het moet is helemaal niet leuk. Precies wat je zegt: intiem en mooi. Dus ik denk dat ik het initiatief maar een beetje bij hem laat. We werken trouwens in dezelfde business, dus ik snap zijn stress wel. Daarom ben ik er ook een beetje huiverig voor hem (af) te (ver)leiden... Hij moet gewoon doorpezen nu.
Dank voor al jullie goeie adviezen!

Hey,
ik vind het al goed van je, dat je hem begrijpt, je zult waarschijnlijk weten om welke "opdracht" o.i.d. het gaat. Dit geeft hem al een meer begrepen gevoel! Spreek dat dus ook uit naar hem!
En toch net als wat de anderen zeggen zou ik ook zeker hem proberen te verleiden, en het liefst in de periode van je eisprong!
Wanneer hij 's middags weer wakker word kun je hem natuurlijk heel makkelijk verleiden, hij is uitgelapen en ligt wrs. toch al in bed :)
Kaugommetje mee.. en er iets mooi's van maken :)
Vanwaar eigenlijk zijn rare ritme? Omdat hij zn werk achter de pc doet kan het dan niet omgedraaid worden? Nou succes deze maand!
Oja en dat dokter verhaal is natuurlijk helemaal een goed idee, ik ben na 9 maanden al geweest, mijn collega zei wie niet waagt wie niet wint en dan heeft ie je in ieder geval een x gezien en weet hij van je probleem. Ik zou zeker een bezoekje nemen!
Liefs

Ik zou eens een goed gesprek met hem hebben waarbij ik "even geen tijd voor sex" minder belangerijk zou vinden. Maar jullie willen allebei even graag een kind? Ik zou dan denken dat een half uurtje tijd je wel waard ( en haalbaar) is.Verder zou ik me vooral bezig houden met de toekomst, zijn tijd en prioriteiten. Als je zwanger bent heeft hij wel de tijd om jou te ondersteunen, kan/wil hij dan bijvoorbeeld mee naar controle's. En hoe stellen jullie het voor wanneer er een kind is?
Of zijn al deze dingen voor je allemaal helemaal duidelijk?
Sterkte hoor.

@Llinde,
haha, die kauwgom, ja niet vergeten!
Hij heeft zolang ik hem ken (12 jaar) dit ritme gehad. Zo is hij geboren. Hij vindt het heerlijk 's nachts te werken, als het stil is op straat en niemand hem belt: "hoe moet dit? Hoe zal ik dat doen?"

@judith,
Ja, dat zijn allemaal hele goeie vragen. Ik ben ervan overtuigd dat hij een supervader zal zijn. Als ik zie hoe hij met kindjes omgaat... Eigenlijk veel natuurlijker dan ik. Maar hij is drie jaar jonger dan ik, en ik denk dat dat wel een rol speelt. Hij wil ook wel graag kinderen, maar deze baan eist gewoon al zijn aandacht. En ik geef nu een beetje meer voorrang aan het nestenbouwen.
Verder is hij iemand met een enorm verantwoordelijkheidsgevoel, en nu hij in een leidinggevende functie zit, vindt hij dat hij de verantwoordelijkheid moet nemen. En tot slot: hij kan heel veel dingen supergoed. Alleen delegeren, dat is wat lastiger. Maar ik weet zeker dat hij zijn vaderschap ook niet zal delegeren.

Gelukkig Gien dat het voor jou duidelijk is en vooral dat je er vertrouwen in hebt. Als de situatie zo ligt zou ik zijn verzoek " een maandje niet" wel respecteren. Tenslotte geeft hij het eerlijk aan en ik zou minder eerlijk vinden om hem dan op slinkse wijze toch zover te krijgen. Je hebt nl ook de kans dat hij zich anders zo onder druk gezet voelt dat helemaal geen zin meer heeft in het "babyid".
En ach, hij kan het van te voren aankondigen, maar misschien voelt hij het plotseling toch anders.

Ja, je hebt gelijk. Het voelt ook helemaal niet goed hem onder druk te zetten.Ik stort me deze maand gewoon net zo op mijn werk als hij en de maand erna gaan we er hopelijk samen helemaal voor. Ik hoop alleen dat ik ook sterk kan zijn op 6 april, als mijn ei-sprong volgens mij is.
Misschien maar een nachtje bij mijn zus logeren dan...

Terug
Bovenaan