wat zouden jullie doen??

wat zouden jullie doen... zaterdagavond gaan we met mijn werk naar de toppers, ik wil heeeel graag mee maar vraag me af of het verstandig is (het makkelijkste zou zijn als ik tegen die tijd ben bevallen dan hoef ik tenminste niet te kiezen) . Ben dan 38+5 zwanger en amsterdam is ongeveer een uurtje rijden bij ons vandaan. Ik denk zelf dat je pas gaat bevallen als je tot rust komt, ohh ik weet het niet.............
 
Oei moeilIijk...ja hoe graag wil je?
Je bevalt heus niet binnen een uur dus mochten er tijdens t concert tekenen zijn van beginnende bevallin kun je altijd nog naar huis racen, wel moet je met iemand mee kunnen rijden denk k.
Ik denk ook dat je pas bevalt als je er aan toe bent...maar je weet het nooit.
Ik had ook zoiets. Was 1 mei uitgetekend en 6 mei was Alicia keys concert. Dus geen kaarten gekocht. Uiteindelijk beviel k al 8 april dus baalde wel op 6 mei vorig jaar.
Je kunt natuurlijk altijd de gok wagen! Ben benieuwd wat je kiest
Doei
 
Had dit ook met mijn oudste. Wilde dolgraag naar het concert van Marco Borsato in Arnhem, maar mocht niet mee van mijn zussen. Ik had zelf zo iets van, ach... voordat de bevalling echt begint, ben ik toch wel weer thuis.

Tijdens het concert was ik inderdaad nog zwanger, maar achteraf blij dat ik niet geweest ben. Ik beviel namelijk (van de eerste) binnen 2,5 uur...
Dus ja.. je weet het nooit.

Mocht je wel gaan, neem dan wel je zwangerschapskaart mee... je weet maar nooit.

 
he meis, ja een moeilijke keus, maar zoals de andere ook zeggen je weet het nooit, als je met iemand mee kan rijden en ik weet niet of je thuis of in het ziekenhuis wilt bevallen, dat is ook nog de vraag , als je in het ziekenhuis wilt bevallen zeg ik van neem me tas al vast mee en dan kan ik em man bellen dat hij naar het ziekenhuis moet.

ik was zelf 31 mei uitgerekend en 6 juni ben ik bevallen en was nog geen sprake van inleiding dus je weet het nooit.

is altijd de vraag of je die gol groot, tegroot, of normaal vind.

s6 ermee
 
Ik denk dat de voornaamste vraag is of je het nog aankan (fysiek) en er zin in hebt. Is het 2x ja? Gewoon lekker gaan!

Baby's vallen er in de meeste gevalen niet zomaar uit. Er zit een hele aanloop tot een bevalling van vage tekenen, lichte weeen, zwaardere weeen, hele zware weeen en persen. In die tijd ben jij echt wel thuis hoor! ;-)

En ik ben het met je eens, weeen beginnen vooral in rust en misschien kan een leuke avond zoveel ontspanning geven dat het de weeen (na afloop) op gang brengt. Succes!
 
Inderdaad wat de overige meiden zeggen.Kan je het fysiek aan?Zo ja en voel je er goed bij mort je gaan.
Ik ben morgen 39wk en moet er niet aan denken om nog naar een concert te gaan.Je weet het toch nooit.En ik ken genoeg verhalen van mensen die niet in rust bevallen.
Zijn het wel zit plekken?Zou niet een heel concert kunnen staan meer nu.
 
Ik zou het zelf op dit moment ook niet aankunnen hoor, (ben 37,5) bang ook dat je lang staand moet wachtten enzo, en eerlijk gezegd, als ik de trap opga moet ik al zitten om uit te rustten. Maar misschien voel jij je nog helemaal fit.

Aan de andere kant zou ik mezelf ook niet opsluiten thuis omdat er eventueel een baby komt, wat de andere ook zeggen het duurt toch wel even voordat het komt.

Succes met je keuze
 
Terug
Bovenaan