wat zouden jullie doen??

ALs je je goed genoeg voelt zou ik zeker gaan..je voelt zelf wel of het kan of niet..Ik was ook beide keren tot het laatst nog actief en de hort op en voelde heel duidelijk (onrust, thuis willen blijven) toen dat niet meer kon..toen zette de bevalling ook door.. Veel plezier alvast!
Liefs, mvtwee
 
je zit in ieder geval dichtbij een ziekenhuis het VU en AMC dus als er wat gebeurd ben je in goeie handen alleen ik zelf zou het niet doen ik voel me al erg ongemakkelijk als ik boodschappen doe in een drukke winkel dus een concert zou ik niet doen maar als jij denkt dat het je goed doet moet je het doen
 
Lastige keuze hoor. Zelf zou ik thuis blijven een bevalling kan snel gaan. Hoe vaak kan je nog naar concerten en hoe vaak ben je zwanger.... ? Ik zou me niet prettig voelen in zo'n mensen massa aan het eind van mijn zwangerschap.
Bovendien weet ik ook niet of je kindje het wel zo fijn vindt zoveel geluid van de muziek om zich heen. Ik hoor en lees nog wel over zwangere vrouwen die merken dat kindje in bioscoop of concert heftig reageert op het geluid.

uiteindelijk moet je je eigen keuze maken, doe waar je je goed bij voelt. neem inderdaad je zwangerschapskaart mee. een tas met kleding en kan je in de auto laten staan - just in case
 
Ach, daar zijn vast ook genoeg dokters e.d. bij het concert... en je zit dicht bij een ziekenhuis dus zou me er niet druk om maken. Ben zelf met m'n eerste zwangerschap met 38,5 weken nog naar een concert van Slagerij van Kampen geweest. Baby had het wel onwijs druk in mijn buik van alle kabaal, maar was wel te doen...
 
Terug
Bovenaan