Wat zouden jullie doen?

hoi meid, hier nu dik 15 weken en nog geen halve kilo erbij,.wel al positiekleding omdat niks meer past maar is mijn derde zwangerschap.bij de eerste moet het allemaal nog rekken. maak je geen zorgen meid, is bij ieder anders
groet
 
Hoi,
Ik was bij mijn eerste kindje in het begin ook eerst afgevallen en kreeg pas bij 23 weken een buikje en gewichtstoename. Maar met het kindje was niet aan de hand hoor! Die had het prima in mijn onzichtbare buik. Dus maak je niet druk! En bij twijfel kun je idd altijd de vk bellen. Als dat je gerust stelt is het een kleine moeite!
fijne zwangerschap!
Ps. ik ben nu 13 weken zwanger van onze 2e. Maar helaas ben ik nu wel al wat aangekomen en is er een buikje te zien. Al lijkt het nu nog alsof ik te vaak naar mc donalds ga...
 
Ha Marieke,

hier even een september 2010 moeder.
Jouw verhaal is voor mij heel herkenbaar. Ik twijfelde daar ook zo over. Maar ik hoefde pas in week32 m`n kleding om te ruilen voor zwangerschapkleding. Dus het kan echt alle kanten op. Moet wel zeggen dat ik het niet echt heel leuk vond want ik wilde ook met m`n buikje showen natuurlijk. Bij 34 weken kreeg ik reacties van wat leuk zwanger. Ja duh.. de laatste loodjes!!
Haha.
veel geluk met jullie zwangerschap en straks met de kleine.]

groetjes Marieke
 
Terug
Bovenaan