Wat zouden jullie doen?

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Ik heb even jullie advies nodig over een ander onderwerp.....

Zoals jullie weten zit ik nu al 2 weken ziek thuis, eerst met een fikse griep en daar overheen een zware voorhoofsdholteontsteking. Het gaat wel iets beter maar heb vooral 's ochtends nog heel erg hoofdpijn. Ben in de afgelopen week 3x naar de dokter en het ziekenhuis geweest...... Ik word sinds die 2 weken elke dag gebeld door mijn werk, nou begrijp ik dat wel omdat ze ook rekening moeten houden met de bezetting en met de feestdagen in aantocht word het ook steeds drukker maar ik voel een enorme druk om weer te gaan werken en ik weet/voel dat dat gewoon nog niet kan.

Mijn manager is heel lief maar zegt wel: "jeetje, het duurt wel lang". Tja.....alsof ik dat zo leuk vind?! Nou komen ze ook met allerlei goedbedoelde tips etc.....maar ik wil dit gewoon goed uitzieken anders ben ik bang dat ik me na 1 dag werken, weer moet ziek melden..... (werk in een winkel)

Wat zouden jullie doen? (overigens ben ik echt nooit ziek, dit is echt de eerste keer in 2 jaar ofzo)

Thanks! Liefs Lynn.

Lekker uitzieken! Begrijp je gevoel hoor heb ik ook gehad toen ik nog in het onderwijs werkte. Ging zodra het kon weer werken en het gevolg was elke maand ziek (al die zieke kids om je heen) Heb daar ook een hoop gezeur door gehad zelf naar de arbo arts enz

Dus lekker uitzieken en uitleggen dat je echt ziek bent en het ook vervelend vind en je weer komt zodra het kan.

Beterschap!

Zeggen dat het van je huisarts echt niet mag! Dan houdt het wel op en voel jij geen druk meer!

@Lies39: toevallig heeft ze dat ook gezegd.....maar ik vind het gewoon zo moeilijk!

Morgen maar weer eens bellen naar de ha om te vragen of ze nog andere mogelijkheden hebben om het herstel sneller te laten verlopen.....

@beauty27: volgens mij ben ik via werk inmiddels al ziek gemeld bij de Arbo arts dus daar verwacht ik een dezer dagen wel een telefoontje van......

Lekker uitzieken Lynn!!
Aan je eigen lichaam denken!!
Beterschap!

Liefs xxx

idd aan jezelf denken, je werkgever kan en mag niet oordelen of jij wel ziek bent daar is de arbo voor. gewoon lekker uitzieken anders zit je der zo weer mee

veel beterschap meid xxx

Ik zou aan je zelf denken.
En lekker uitzieken. En desnoods tegen je manager zeggen. Van als ik vandaag kom dan bestaat de kans groot dat ik binnen een week weer thuis zit. En dan veel langer ziek ben.

Heel veel beterschap en aan je zelf denken..

Liefs shasta

Ik heb ook in die situatie gezeten, maar wel wat jaren terug.
Ik heb mijn ha toendertijd een briefje laten schrijven voor mijn werkgevere dat ik minimaal tot die datum thuis moest blijven.
Dat heeft wel goed geholpen. Werd iig een week lang niet meer gebeld!

Succes!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan