Wat zouden jullie doen?

Lekker uitzieken Lynn
Als je aan het werk gaat terwijl je je beroerd voeld duurd het alleen maar langer voor je er weer bovenop bent. Zoals je zegt vind jij het ook niet leuk! Ik begrijp je werkgever ook wel want dat zouden ze allemaal doen denk ik.. maar ziek is ziek en je bent niet zomaar ff verkouden.. (ik neem aan dat je werkgever dat ook weet)
Je hebt kans dat nu je werkgever het te lang vind duren er vandaag of morgen een arboarts op de stoep staat en die bepaald dan of jij te werk kan of niet. Maar ze sturen je niet zomaar te werk hoor. (heb het zelf ook een keer gehad, ook al was dat een andere situatie)
Beterschap succes!

Liefs

@Renate: mijn wergever is zeker van alles op de hoogte, wat dat betreft laat ik ook bijna elke dag wat van me horen, vind ik wel zo netjes. Wij werken in een geheel team van dames en je weet misschien wel hoe dat gaat......Dat eeuwige geklets, geroddel en gekonkel en ik ben daar gewoon heel gevoelig voor en trek me dat aan ook al zullen ze het wel goed bedoelen....

Weet je, ik heb niets te verbergeb dus laat maar komen die Arbo arts..... Ik wil juist graag werken en hoop echt dat ik van de week weer kan.....

Ja ik ken het dat geouwehoer altijd met die meiden bah. Nou laat het lekker over je heen komen en rustig uitzieken tot je weer kan werken.. Meer kun je niet doen. Hoop dat je snel weer opknapt!

Liefs

heey lynn...

lekker uitzieken hoor...
Ik ben 2 week geleden ook lekker ziek geweest..had toen net operatie aan mijn neus gehad & smaandags griepprik, Dinsdag aan het werk maar was toch te veel...
Heb daarna een week thuis gezeten..
Ik denk ook inderdaad als je nu weer zou beginnen dat je met de feestdagen er misschien helemaal niet bent.
Kun je nog beter even uitzieken lijkt mij, zodat je er met de feestdagen weer tegen aan kan...
Werk zelf ook nog in een winkel tot eind deze maand en weet hoe ze kunnen reageren. Maar ja liever tijdens de feestadgen aanwezig dan nu met het risico dat je er dan niet bent toch?

liefs...

Lynn, ik zou lekkeer uitzieken. Ook al is dat heel moeilijk zeker vanwege de drukte of vanwege dat ze geen vervanging kunnen vinden. Maar dat is altijd beter dan dat jij 2 dagen komt werken en dan weer ziekmeldt, nu kunnen ze kijken of ze voor de komende 2 weken een vast iemand via uitzendbureau kunnen krijgen. ;)
Ik werk zelf in de zorg en hak ook met dit bijltje, zeker als ze zeggen dat ze niemand kunnen vinden... dan ga ik toch voor mijn bewoners werken, dat er wel iemand voor hun is.

Bedankt voor jullie reacties! Jullie hebben ook gelijk! En terwijl ik dit typ zit ik weer met een enorme steek in mijn hoofd. Ik word er ook gewoon zelf doodmoe van omdat ik niet iemand ben die graag stil zit.
Ik hoop echt dat het snel over is en zoals ik al zei: ik ga morgen maar de ha weer bellen voor extra advies.

Ik heb overigens ook gehoord dat een voorhoofdsholteontsteking wel tot 4 weken kan duren maar dat het ook doorgespoten/gespoeld kan worden, dat schijnt wel pijnlijk te zijn..... Ik ga het maar vragen.

Thanks meiden! Liefs

Ha meid,

Ziek =ziek.

Als je je niet goed genoeg voelt kun je echt niet gaan werken, punt. Ze hebben ook niks aan je als je je laat inroosteren en je moet direct erna opniuew en misschien zelfs voor langere tijd ziek melden.

Alvast heel veel beterschap toegewenst!

Lieve Lynn denk aan jezelf dan denk je uiteindelijk ook aan je collega's en werkgever, wat heb je eraan als je nu gaat werken en je weer ziek wordt?? Helemaal niks en hun ook niet toch??

Maar kan het me wel voorstellen hoor.. Ik merkte de druk vanuit kantoor ook afgelopen winter ik zat tegen een longontsteking aan mijn leidinggevende vond het heel normaal dat ik na drie dagen weer aan het werk ging...

Terug
Bovenaan