Wat zouden jullie doen??

Lieve meiden,

Even een vraagje: omdat ik zou ontzettend misselijk ben van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat, heb ik van de dokter gister tabletjes gekregen tegen die misselijkheid. Op zich heel fijn maar ze hebben dus een enorme bijwerking en uiteraard heb ik daar ook weer last van.....

Je moet ze even voordat je naar bed gaat innemen maar je kan er héél suf van worden. Nou, je raad het al....ben zo suf als een konijn! Kijk, het maakt vandaag niet uit maar als ik naar werk moet en auto moet rijden dan kan dat echt niet!! (staat ook op de verpakking dat je daar heel voorzichtig mee moet zijn)

Ik denk dat ik toch maar stop met die pilletjes, vind het trouwens ook niet fijn om iets te slikken nu. Wat zouden jullie doen?

Liefs Lynn.

Ligt eraan in welke mate ik misselijk zou zijn. Ben heel misselijk geweest vorige week, maar ny gaat het weer iets beter, en zou het bij mij niet nodig zijn! Afleiding in werk helpt bjj mij. Maar ik ben volgens mij lang niet zo misselijk als jou. Waar geef je de voorkeur aan? Suf of misselijk? Ik snap dat beide niet erg handig is bij je werk!

Moeilijke keus. Ik zou in ieder geval op de dagen dat je niet hoeft te werken de tabletjes sowieso nemen, maakt ja niet uit als je de halve dag in bed ligt thuis!

Succes meis...... Tweeeeeeeeeee kindjes!!!!!

Lipfs

Heey meid,

Zoals je hebt gelezen was ik ook 2 week lang hele dag misselijk en moe. Heb dit ook gemeld bij vk en tijdens echo. Ze wouden mij niets voorschrijven omdat ik niet overgeef.
Is je eigen keus om ze wel of niet te slikken. Je moet doen waar je je goed bij voelt

Liefs

Spuug je ook? Bij mn vorige zwangerschap woonde ik zowat op het toillet en had dan ook een moord gedaan voor die tabletten. Maar het is belangrijk waar jij je prettig bij voelt.

Lynn ik ben van het september forum. Ik had een tijd geleden een blaasontsteking en door de medicijnen die ik toen moest nemen gooide ik al me eten er weer uit. Ik kreeg toen zetpillen weet de naam niet meer maar begint volgens mij met een e. Je wordt hier niet suf van, misschien dat het een oplossing voor je is. Succes

Hey meiden,

Bedankt voor de reactie's! Tja....het probleem zit hem niet in suf of misselijk....liever allebei niet maar ik kan echt niet auto rijden met die pillen en ik woon niet dichtbij werk, vandaar. Met openbaar vervoer heeft helemaal geen nut want dan ben ik 2-3 uur onderweg.

Ik denk dat ik die tabletjes maar neem als ik de volgende dag vrij ben en anders maar niet. Misschien is dat wel een goede balans. Dank jullie wel voor het meedenken!!

Terug
Bovenaan