Wat zouden jullie doen??

Hoi Lynn,

ik breek nog even in van het zwanger worden forum, hoop dat ik me het weekend bij jullie mag aansluiten:)

Maar bij mijn 1ste zwangerschap was de wc ook zo ongeveer mijn beste vriend! Eerst ook pilletjes gekregen om te slikken, maar inderdaad daar werd ik heel duf van (ook al spuugde ik die ook weer uit).

Heb toen zetpillen gekregen : Emasafene.. Die werkten bij mij een stuk beter en werd er ook niet zo duf van!
Wel zou ik met autorijden in het begin uitkijken. Je lichaam moet die zetpillen toch een beetje verwerken zeg maar. Misschien een collega waar je mee kan rijden? Of iemand die je kan brengen/halen?

Hoe is het verder? Lekker wakker worden zeker vanochtend na de goede echo van gister?
Al aan iedereen verteld dat jullie er 2!!! krijgen??

Liefs Rianne

Lieve Rianne,

Oh meid, ik hoop ook dat je je van het weekend bij ons aan kan sluiten! Dat zou werkelijk fantastisch zijn zeg! Wanneer ga je testen?? Ben heel erg benieuwd!

Nee, ik kan niet met iemand mee rijden, ze wonen allemaal niet bij mij in de buurt dus ik hou het maar bij wat ik al eerder bedacht had. Verder voel ik me heel beroerd, lichamelijk dan....Mijn hart stroomt over van geluk!! :)
Ja, we hebben iedereen verteld dat we er 2 krijgen en de reacties zijn echt heel bijzonder. Tsja....Dat is het natuurlijk ook. Kan niet wachten tot de volgende echo hoor.

Laat je weten hoe het met je gaat? Ik hou je ook in de gaten. De december club wordt al lekker vol maar er is altijd meer plek! Yoehoeeeee!!

Liefs Lynn.

Het is inderdaad ontzettend bijzonder ja! En wat gaaf dat je vriend het gewoon al voorspelt had dat het er 2 zouden worden! Ik kan me voorstellen dat jullie echt intens gelukkig zijn! Gewoon 2 wondertjes! En tuurlijk, het zal zwaar zijn in het begin. Maar het lijkt me ook zo gaaf! En een voordeel, je bent zelf de helft van een tweeling. Dus alle ervaring! Willen jullie het geslacht weten?

Ik denk dat mijn NOD ongeveer zondag is. Maar denk dat ik toch niet langer kan wachten als zaterdagochtend met testen hoor! Mijn eigelijk NOD was namelijk morgen, maar omdat ik met ovulatietesten heb gewerkt deze maand weet ik dat mijn eisprong ook later was. Dus denk dat ik zaterdagochted test, spannend!

Ik hoop dat je je snel wat beter gaat voelen meid. Ik weet het nog van mijn eerste zwangerschap om je zo beroerd te voelen, heb toen zelfs met uitdroging in het ziekenhuis gelegen. Maar het 2de semester van je zwangerschap wordt het echt beter en heb je weer energie voor 10!

Liefs Rianne

Hpu lynn

Ben ook supper miselijk elke keer als ik het voel of het gevoel krijg ga ik iets eten brood yoghurt vla maakt niet uit gewoon wat in me mond stoppen altans bij mij helpt dat wel suc6 meid

Knuff marie

hey meis

ik ben ook kots en kots misselijk kheb het maar aan mn teammanager verteld en ze heeft er gelukkig begrip voor. ik durf nog geen paraceramol te slikken eigenlijk hihi dan maar misselijk en kotsen. het gaat wel weer een keer over (hoop ik hihi) xxx

Wat een nare kwaal he? Dat vind ik ook een groot nadeel aan het zwanger zijn (hoe blij ik ook ben natuurlijk) je continu zo beroerd voelen!
Bij mij helpt het ook steeds kleine beetjes te eten, avondeten laat ik al staan, ik functioneer het beste op soep met een broodje of cracker.. Volgens de vk was dit niet zo erg. Gewoon eten wat je kunt eten..
En tja, ik zou ook inderdaad die tabletjes alleen nemen als ik een dag vrij zou zijn.. Misschien moet je nog even een spiegel opbouwen en gaat het vanzelf iets beter?
Ik hoop het voor je meid, want die misselijheid is echt kl*te! Haha!

Liefs

Wat vervelend!
Mijn vriendin was ook doodziek tijdens haar zwangerschappen en kreeg ook Emasafene, daar waren niet zoveel bijwerkingen bij. Wie weet is dat wat?
Sterkte!

Tja meid ik weet het niet. Ik rijd sinds vandaag met een emmer in de auto. Ik ben constant aan het kokhalzen. Er zit steeds een brok in mijn keel. Tot vandaag was ik alleen misselijk met opstaan en vanaf 16.00, maar vandaag is het zo dat ik de hele dag autoziek gevoel heb.
Ik weet geen oplossing voor je. Het is het een of het ander. Of een ander medicijn misschien. Ik zag al wat voorbeelden voorbij komen. Succes.

Terug
Bovenaan