water geven

geven jullie jullie kleintjes ook tussen door water??
af en toe krijgt mick van ons een beetje water in de fles,zeker met het warme weer...
doen jullie dat ook??

Hoi,

Ik geef tussendoor ook water aan Kyra. Dit omdat ze al een paar dagen smiddags verhoging heeft en dan begint te zweten als een otter. ik geef ook een beetje extra water in het flesje. Zo weet ik tenminste zeker dat ze genoeg vocht binnen krijgt.

Groetjes,

Frieda

Hoi,

Volgens mij kan het helemaal geen kwaad het is alleen maar goed het vooral met warm weer. Vandaag was het lekker weer bij ons en ze heeft tussen de flessen door twee keer een beetje water gehad. Ik denk in totaal 30 cc. En ze vind het er lekker dus? Beter water dan al die zoetig heid denk ik maar.

gr,
Miranda en Lizzy

Hoi,

Ik geef mijn zoontje ook af en toe water, maar dat komt er later net zo hard weer uit.
Hebben jullie tips hiervoor? Hij moet toch extra vocht hebben....

Mama van Jayden

Misschien een speen gebruiken met een kleiner gaatje.
Ik gebruik bij Kyra de flessen van avent met speentje 1 als ik haar water geef.
Geef ik Kyra gewoon KV dan heeft ze difrax flessen met de kersenspeen.

Groetjes

Frieda

Hey,

Hoe krijgen jullie het voor elkaar, ik wilde mijn zoontje ook extra water geven maar hij moet dat helemaal niet.....Ik zit al aan de max van de voeding dus kan niet nog eens meer geven en extra water bij de max wordt volgens mij te veel dus wil ik het graag tussendoor geven met mooi weer, maar hij moet er niets van hebben, hebben jullie tips voor mij??

Groetjes, Ellen

quote: rayenellen reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-08-2007 17:06:42'));

Hey,

Hoe krijgen jullie het voor elkaar, ik wilde mijn zoontje ook extra water geven maar hij moet dat helemaal niet.....Ik zit al aan de max van de voeding dus kan niet nog eens meer geven en extra water bij de max wordt volgens mij te veel dus wil ik het graag tussendoor geven met mooi weer, maar hij moet er niets van hebben, hebben jullie tips voor mij??

Groetjes, Ellen

Hoi,

Kyra krijgt bij elke fles 20 cc extra water want anders wordt haar ontlasting echt enorm hard. Volgens mij is dit geen probleem hoor. Het heeft met het aantal schepjes voeding te maken. Niet met de hoeveelheid water. Kyra krijgt 5 flessen per dag met 200cc water en 6 schepjes. Normaal gesproken is dat met 180cc water.
Verder krijgt ze als het erg warm is of als ze erg heeft gezweet nog extra water. Zo een 20/30cc. Alles wat ze te veel aan vocht heeft plast ze weer uit. Ze houd het niet vast ofzo!

Een tip om op een andere manier water binnen te krijgen heb ik niet... Misschien met een beetje diksap er door?? Weet natuurlijk niet hoe oud je ukkiepukkie is....

Groetjes,

Frieda

Terug
Bovenaan