quote: rayenellen reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-08-2007 17:06:42&apos😉);
Hey,
Hoe krijgen jullie het voor elkaar, ik wilde mijn zoontje ook extra water geven maar hij moet dat helemaal niet.....Ik zit al aan de max van de voeding dus kan niet nog eens meer geven en extra water bij de max wordt volgens mij te veel dus wil ik het graag tussendoor geven met mooi weer, maar hij moet er niets van hebben, hebben jullie tips voor mij??
Groetjes, Ellen
Hoi,
Kyra krijgt bij elke fles 20 cc extra water want anders wordt haar ontlasting echt enorm hard. Volgens mij is dit geen probleem hoor. Het heeft met het aantal schepjes voeding te maken. Niet met de hoeveelheid water. Kyra krijgt 5 flessen per dag met 200cc water en 6 schepjes. Normaal gesproken is dat met 180cc water.
Verder krijgt ze als het erg warm is of als ze erg heeft gezweet nog extra water. Zo een 20/30cc. Alles wat ze te veel aan vocht heeft plast ze weer uit. Ze houd het niet vast ofzo!
Een tip om op een andere manier water binnen te krijgen heb ik niet... Misschien met een beetje diksap er door?? Weet natuurlijk niet hoe oud je ukkiepukkie is....
Groetjes,
Frieda