Waterballet

Hoi allemaal,

tot voorkort deed ik Laura altijd in bad in de keuken, lekker dicht bij haar kamertje, maar ze begon heel erg te trappelen in het water en sinds een paar weken zet ik het badje dus maar in de badkamer. Dan moet ik haar wel bloot door de keuken vervoeren, maar het moet maar.

Vanavond weer het badje lekker klaar gezet, Laura in haar kamertje uitgekleed en meegenomen naar de badkamer, piest ze over me heen! Nou ja, Laura in bad en ik mijn shirt uit en badderen in mijn bh (nog voor geen miljoen ga ik weg om een schoon shirt te pakken).

Affijn, mevrouw zit in bad en zit lekker te spelen en ik was haar haartjes ondertussen. Door dat getrappel hoor ik continue water op de vloer vallen, dus ook daar maakte ik me niet zo druk om, maar opeens hoorde ik geen spatters meer, maar een straal!

Hoe ze het voor elkaar heeft gekregen, weet ik niet, maar Laura had het stopje uit het badje getrappeld! Ik in het schuim op zoek naar het stopje om deze ramp stop te zetten, ga ik met mijn domme kop met mijn been in de straal staan!

Gevolg: Broek en sokken doorweekt. Sta ik daar zonder shirt, met een druipnatte broek en sokken, terwijl Laura d'r haar nog uitggespoeld moet worden en er nog maar een kwart van de oorspronkelijke hoeveelheid water in het badje zit.

Ik heb Laura's haar snel uitgespoeld met de douchekop (BRULLEN) en ben daarna Laura af gaan drogen en in bed leggen. Eindelijk kon ik mezelf uit de natte zooi hijsen, douchen en iets droogs aantrekken. En natuurlijk voor de tweede keer vandaag de badkamer dweilen .

Groetjes Ilona

hahahahaha heerlijk zo'n verhaal!!! Inderdaad, je badkamer vloer is nu goed gedweild!
Als er één ding fout gaat dan.....
Evi heeft er vaak een handje van om op het aankleedkussen te plassen als ik ze aan het wassen ben, bloot is dat toch allemaal een stuk fijner volgens mij hihihi
Leuk die verhalen, kunnen wij ook ff mee lachen!

groetjes Sonja

Een ding komt zelden alleen. Ach, zonder dit soort dingen was het leven maar saai toch. Strakjes lach je erom.
Ik zet Quinn nu vaker in de tummytub met weinig water. Daar kan hij dan gewoon in zitten. Of het badje in de douchebak (zonder standaard). We hebben wel een badsteun waar Quinn dan op ligt, zodat je zelf niet met dat gewicht krom hoeft. Dat werkt ook perfect.
Groetjes Veerle

Whahahahaha, heerlijk zo'n verhaal! Wees maar blij dat je niet in de keuken stond...

Maarreh...kan Laura al alleen zitten in bad, maak ik dat op uit je verhaal? Wat een bikkel dan!

Groetjes,

Eveline

hahaha..... wat een mooi verhaal!
en je was al de  hele dag aan het poetsen gister.... hihi.....
gelukkig maar dat je niet in de keuken stond he?

liefs marijke

Terug
Bovenaan