Waterballet

Het is me trouwens ook al een keer in de keuken gebeurd, maar toen had ik er heel snel de emmer onder en was Mattijs al aan het dweilen terwijl ik het badderen af maakte. Nu was het een veel grotere bende!

Leuk he, je kleintje in bad doen.  Nikki gaat al een tijdje in het grote bad. Ze begon in het babybadje zo hard te schoppen, dat ik het ook niet meer droog hield. En het grote bad vind ze geweldig. Ze heeft zo'n geval waar ze op kan drijven (easy bath?), maar als ze helemaal gewassen is, leg ik haar gewoon in het bad. Dan kan ze lekker schoppen en slaan. Er zit trouwens maar een klein laagje (tot halverwege haar oren (als ze ligt)) water in het bad en ik blijf er altijd bij. Net als wat Ilona zegt, nog voor geen miljoen loop ik weg om een ander shirt of iets dergelijks aan te doen.

Nog heel veel badder plezier met jullie kleintjes

Groetjes, Marieke

Wat een leuk verhaal,en leuk geschreven!
Ik doe Teun tegenwoordig in het grote bad (of in de douchebak) met een kleinlaagje water. Hij sparteld het hele bad door,vind hij zo leuk!
Ik heb maar een anti-slipmatje gekocht,ik hield hem niet meer bij.
Succes verzekerd en het blijft dan ook iets droger!

Groetjes Mikkie.

Lekkere kliederboel! Wel knap hoor, het stopje... Ik heb zelf al moeite om deze eruit te trekken!
Christian gaat nu 2 keer per week in bad ivm zijn droge huidje en het lijkt alsof hij er niet zoveel meer aan vindt. In het begin lachte hij nog veel, maar nu kijkt hij me vragend aan, zo van: moet dit? Hij trappelt ook niet, interesseert zich niet voor speeltjes/washandjes e.d. zit gewoon een beetje dom voor zich uit te staren...
Maar als ik hem dan ga afdrogen op de commode... Dan schopt hij, maait met de armen, babbelt en lacht...

Ik heb blijkbaar geen echte waterrat...

Groetjes, Karin
Mama van Christian (20 weken)

Terug
Bovenaan