Waterkoker ervaring flesvoeding (instellen temperatuur)

<p>Goedemorgen,</p><p>Ik ben mezelf aan het verdiepen in het opwarmen van flesvoeding.</p><p>nu las ik ergens dat iemand een waterkoker heeft die je in kan stellen (temperatuur).</p><p>zijn er dames die hier ervaring mee hebben? En mocht dit een positieve ervaring zijn, welke waterkoker hebben jullie?</p>
 
Ik had geen waterkoker waar de temperatuur bij ingesteld kon worden, maar ik deed altijd 1/3 kokend water en 2/3 koud kraanwater, dan was de temperatuur perfect
 
Ik kook altijd een kan water en die doe ik dan in een thermoskan. Als ik een flesje maak vul ik het flesje een deel met koud water en vul ik de rest aan met kokend water. De ene keer is de fles iets warmer dan de andere keer maar ik kan altijd prima voelen of het niet te heet is ?
 
Ik gebruikte de eerste maanden altijd voorgekookt water vanwege de hygiëne - dat had ik dan in een kan in de koelkast - of water uit een fles uit de supermarkt, dat warmde ik op in de magnetron. Nu is hij iets ouder dus doe ik hetzelfde met kraanwater. Soms ook wat hierboven al gezegd is, 1/3e gekookt water en 2/3e koud water (als ik toch net thee gezet heb bijvoorbeeld). Maar het is maar net wat je handig vindt! 
Zelf had ik bijna een flessenwarmer gekocht toen ik nog zwanger was, maar toch maar niet gedaan - en daar ben ik wel blij om want het gaat hier makkelijk genoeg met de 'gewone' keukenapparatuur die (vrijwel) iedereen wel in huis heeft. Maar dat geldt voor ons hier, niet voor iedereen natuurlijk!
 
Ik heb 3 maanden gekolfde voeding gegeven. Dan is een flessenwarmer echt onmisbaar. Als je van plan bent om borstvoeding te geven of kunstvoeding zie ik geen toegevoegde waarde in een flessenwarmer. Magnetron of waterkoker zijn voldoende.
 
Wij hebben deze https://www.bol.com/nl/p/philips-hd9384-20/9000000012862208/
Een echte aanrader! Fijne waterkoker. Je kan hem op 40graden zetten, dus met melkpoeder erbij is je flesje altijd perfect op tempratuur. 
Overigens ook heel fijn om voor jezelf thee mee te zetten. Je kan hem op 80graden zetten en dan is je thee een stuk sneller te drinken haha
 
Al super veel tips, wij hebben de https://www.waterkokeradvies.nl/waterkoker-babyvoeding/ Tefal Flagship. Ook echt een aanrader. De instelbare waterkoker beschikt over een digitale temperatuurregeling, warmhoudfunctie is safe to touch. De temperatuur kun je zelf instellen door middel van een digitaal scherm. Van 40 °C tot 100 °C. Met het realtime digitaal scherm zie je precies hoe heet het water is. 
 
Terug
Bovenaan