Hoi,
Nou Siebe is na zijn mega middagdut van vanmiddag weer een heel ander manneke. Heerlijk, ik begin mijn ventje weer terug te krijgen. We zijn het kwade door. Ik ben blij dat ik het straks achter de rug heb. De kans dat Siebe het nogmaals gaat krijgen omdat hij onder het jaar is, is wel aanwezig, maar de CB-arts vertelde dat wanneer hij het nog eens terug zou krijgen dit in een heel milde vorm zal zijn en dat het zich dan b.v. uit in een paar waterpokjes in bv. de haargrens of dat ik niet eens merk dat hij het weer heeft. Dus nu maar hopen dat ze gelijk krijgt.
Annemarie, hij heeft volgens mij ook ontzettend last van jeuk, in tegenstelling tot Merijn. Zodra hij in zijn blote billen op de commode ligt, ligt hij gewoon met zijn billen te gooien en al het ware te schuren over de het kussen. Dus ik omschrijf dat maar als jeuk. De afgelopen dagen heeft hij er echter ook veel pijn aan gehad, naar mijn mening omdat hij zo ontzettend veel gehuild heeft.
Stephanie, wat een zielige foto zeg. Lior kijkt ook zo ontzettend droopy. Och gut!! Ik kan me voorstellen dat je opziet tegen de periode dat Milo het moet gaan krijgen. Maar helaas is het iets onontkoombaars. Ik ben er gelukkig bijna vanaf. Stomme vraag misschien, maar heersen de waterpokken ook in Israël of worden de kindjes er daar voor ingeënt. Lior heeft het natuurlijk afgelopen zomer gehad en zodoende heeft ze het virus misschien vanuit Nederland meegekregen? Ze zijn hier in Nederland geloof ik ook bezig om een entstof te ontwikkelen tegen de waterpokken, dus hopelijk dat er nog eens wat tegen gevonden wordt. Het heeft mijns inziens ook helemaal geen waarde om het te krijgen en toch moet ieder kind het ondergaan???
Daan, ik heb helemaal gemist dat je me ergens vroeg hoe het met me gaat. Sorry! Ik moet zeggen dat ik ook niet altijd alle items meer lees, omdat ik er gewoonweg geen tijd voor heb en eerlijk gezegd ook niet altijd zin, maar dat zal bij jullie ook wel eens het geval zijn. Inderdaad houd ik een plaatsje vrij voor mijn prins op het witte paard, want ik ben er van overtuigd dat hij weer langs gaat komen. Ik zal er zelf wel wat meer moeite voor moeten doen, omdat ik hem hoogstwaarschijnlijk niet meer ga tegenkomen in het uitgaanscircuit, maar er zijn nog legio mogelijkheden om nieuwe mensen te leren kennen en daar ben ik dus ook echt mee bezig. Ik vind dat alle ellende lang genoeg geduurd heeft en dat ik het weer verdiend heb om weer gelukkig te mogen worden . Dus ik ga er voor..... hahahahaha. De tijd zal het leren.Ik hoop alleen dat het niet al te lang gaat duren, want ik vind het alleen-zijn echt helemaal niks. Door de week gaat het nog wel, omdat ik dan mijn beslommeringen wel heb, maar de weekenden zijn vaak een drama, omdat je dan pas merkt hoe druk iedereen het heeft. Niks verkeerds hoor, maar zo gaat dat nu eenmaal. Een vriendin van me is ook gescheiden en woont ook alleen met haar 2 kindjes (van 3 en 5 jaar) en regelmatig spreken we wat af in de weekenden. ZIj heeft echter sinds kort weer een vriend dus dat zal ook wel weer minder worden. Ach, ik zie het allemaal wel. Uiteindelijk komt alles goed zegt men, dus dat zal ook wel zo zijn. Lief dat je er even naar vroeg!!
Groetjes Fonske.