waterpokken

Ben bang dat hier een kleine meid de waterpokken krijgt.
Er was 1 babietje op de creche die het had, dus denk dat ze het daar van heeft haha
Verklaart ook haar keelpijn, en hoge koorts van vorige week.
Ik zag in de GGD map dat , dat de symptomen waren voor waterpokken.
We zullen het wel zien.

We zitten hier met z'n allen in de ziekenboeg.
Annique de waterpokken
Ik met een onstoken oor ( ben er bekend mee, heb t al vanaf kleins af aan, om de 2 jaar ofzo, ben al aan 1 oor geopereerd. )
Zo irritant dus ik zit met een loopoor... grrrrr
En vriendlief heeft een slijmbeursontsteking in zijn schouder dus die heeft er vanmorgen een spuit in gehad bij de dokter..

Hoop dat alles straks weer normaal is ............... haat het als we ziek zijn en niet fit.

liefs sandra

Hoi Sandra,

hier zijn de waterpokken ook gesignaleerd. Wij snapten niet wat er (nu weer) was. Niet willen eten, niet willen slapen overdag, veel huilen en hoge koorts. Woensdagavond had ze spikkels en nu echte pokken. Ze huilt nu de hele buurt bij elkaar dus maar even een pcmmetje. Veel sterkte!!!!
En de ha zei dat de jeuk het allerergste is dus de ellende moet nog komen (zucht).
Ik vind het zooo zielig voor d'r.

liefs Renske

hoi hoi

ook hier op het kdv hebben een heleboel kids waterpokken, yara dr vriendinnetjes zitten ook allebei onder en ik dacht gisteravond hier ook wat vlekjes te zien die ik nog niet eerder gezien had, ik zit dus net als jij te 'wachten' tot het waterpokken zijn, ze was namelijk ook niet fit vorige week.

balen is dat als je allemaal niet fit bent, hoop dat jullie snel allemaal opknappen! beterschap!

groetjes josé

Hoi
Zei de huisarts ook of je wat kon doen aan de jeuk dan?
Talkpoeder ofzo?
Altijd handig om te weten hihi
Het gaat dus overal wel wat rond, de waterpokken als ik dat zo lees.
Jullie ook sterkte met jullie kids.
Liefs Sandra

hey sandra,

ik kreeg van de mama van een vriendinnetje van yara een flesje van vsm, VSM Kind Calendulan kinderemulsie, is verzachtend bij jeuk. met een watteschijfje de pokjes deppen en schijnt onwijs goed te helpen, ook voor het indrogen. bij lotte heeft het onwijs goed geholpen. heb het dus voor de zekerheid al in huis.

groetjes josé

hey,

volgens mij wel, bij ons mogen ze ook gewoon naar het kdv! als de blaasjes zichtbaar zijn, zijn ze niet meer besmettelijk geloof ik..het meeste ziek zijn hebben ze daarvoor al gehad..zo is het mij verteld hoor, kan het ook fout hebben.
groetjes josé

oke
ons beleid op de creche ( waar ik dan zelf werk) is dat de kinderen niet mogen komen zolang de blaasjes niet zijn ingedroogd.
Naar mijn idee kunnen ze dan wel gewoon naar buiten toe.
Lekker inpakken denk ik dan .. en volgens mij is frisse buitenlucht wel goed. haha maar ben geen arts. haha
Maar ga er straks toch maar even met haar door.
dank je wel voor de tips!!!

groetjes

Terug
Bovenaan