Waterpokken!

Na twee weken van verkoudheid, oorontsteking en een nacht van flink overgeven, onstonden er gisteren een lading bultjes en vlekken op onze Amy's buikje en rug. Vandaan ook haar gezicht -- waterpokken! Arm kleintje. Ze is er goed ziek van want ze komt niet overeind, wil alleen maar een beetje liggen en tv kijken. En ze klaagt constant over buikpijn, wil niks eten.

Hebben jullie kindjes dit al gehad? Hoe was het verloop? Kan ik meer doen behalve een zemelenbad, calendula emulsie en Kidsclin cool mousse?

Balen, we zitten al twee weken met een ziek kindje. Arm mupke.

Groetjes,
Janet.

ach gossie wat sneu voor haar!
Ik heb helaas voor jou geen ervaring met waterpokken dus geen tips, maar wil je wel vast sterkte en beterschap wensen.

groetjes Tamar

Ach gossie wat een ellende! Idd arm meiske!
Kyan heeft het voor zijn eerste gehad en had er toen weinig last van...Vrees ook dat ie het nog wel een keertje krijgt...Dus heb niet veel tips uit éigen ervaring.
Ik hoor wel veel mensen over havermout in een washand doen en dan in bad leggen. De wittige melk die dan onstaat droogt de blaasjes gauw weer in en het werkt jeukverlichtend schijnt...
Misschien nog een ideetje?

Veel beterschap en weinig jeuk gewenst!

Groetjes Sas

Dank je wel voor de goede wensen. Ze ligt nu in ons bed Kabouter Plop te kijken - die KidsClin Mousse helpt goed!

Ze heeft oma en haar lievelingstante al opgebeld en die komen allebei vandaag een cadeautje brengen want 'ze is zo zielig' (zegt Amy zelf he). Dus het zal wel goed komen.

Maar die nachten breken je op. Al twee weken ellende. Gaap.

O, Beterschap voor je kleine meid!!

Zelf nog geen ervaring bij kinderen met Waterpokken, wel met mezelf toen ik achttien was...hihi, dat was dus ook niet prettig. Maar voor die kleintjes is nog veel zieliger.

Groetjes Babybelle