waterpokken:(

Zarah heeft de waterpokken net gehad. Het is bij haar ontzettend meegevallen eigenlijk. Ze zat met name op haar rug onder de plekjes, maar ze is er niet echt ziek van geweest. Het merendeel van de kinderen is op het moment dat de pokken komen niet meer ziek, hooguit hebben ze wat verhoging. Zo ook Zarah dus. Ik heb een spulletje gekocht bij de drogist waar ik haar mee in kon smeren. Dat vond ze echt heerlijk, ze lag dan genietend tegen me aan, vooral als ik haar rug deed, dan was dat schijnbaar lekker tegen de jeuk. Bij dat spulletje zaten ook zakjes met zemelenbadje, dat deden we 's avonds in bad, dat hielp voor het slapen gaan.

Hier nog geen waterpokken , de oudste heeft ze nog steeds niet gehad, en weg houden bij andere kindjes met waterpokken heb ik ook niet gedaan.
Do hoop wel dat jij de waterpokken als kind hebt gehad anders kan het wel gevaarlijk zijnhoor als Nathalia ze nu krijgt dit i.v.m je zwangerschap.

Groetjs

Emma en Renske hebben allebei vorig jaar waterpokken gehad. Na 2 dagen was het ergste over. Ze hadden toen nog wel vlekjes, maar de jeuk was over en de koorts was weg. De plekjes waren toen ingedroogd. Emma heeft er wel wat lelijke littekens aan over gehouden. Ik hoop dat die littekens deze zomer wat minder zichtbaar worden.
Ik depte ze met Calendulanlotion en deed ze ook in bad met een washand gevuld met zemelen. Dat kan je bij de supermarkt kopen. En dan soppen met het washandje. Er komt dan witte vloeistof uit en die dep je op de waterpokken. Dat vonden ze heerlijk. En blazen op de waterpokken.
Het was even heel erg heftig, een flinke lange nacht! Maar daarna ging het heel snel beter.
Ik hoop dat het bij jullie ook zo snel beter zal gaan!

Emma en Renske hebben allebei vorig jaar waterpokken gehad. Na 2 dagen was het ergste over. Ze hadden toen nog wel vlekjes, maar de jeuk was over en de koorts was weg. De plekjes waren toen ingedroogd. Emma heeft er wel wat lelijke littekens aan over gehouden. Ik hoop dat die littekens deze zomer wat minder zichtbaar worden.
Ik depte ze met Calendulanlotion en deed ze ook in bad met een washand gevuld met zemelen. Dat kan je bij de supermarkt kopen. En dan soppen met het washandje. Er komt dan witte vloeistof uit en die dep je op de waterpokken. Dat vonden ze heerlijk. En blazen op de waterpokken.
Het was even heel erg heftig, een flinke lange nacht! Maar daarna ging het heel snel beter.
Ik hoop dat het bij jullie ook zo snel beter zal gaan!

Terug
Bovenaan