waterpokken

hoi dames,

als ik esmee bekijkt lijkt het alsof ze waterpokken heeft.
ze heeft eerst een aantal dagen diarree gehad en nu heeft ze rode bultjes met push erin.
zijn dit waterpokken?
is het dan verstandig om toch even naar de ha te gaan en hoe kan ik het het beste behandelen?

alvast bedankt.

Aafje
 
Hoi,

Dus toch geen tanden?? Zou goed kunnen dat het de waterpokken zijn. Een oppaskindje van mij heeft ze ook net gehad, en het klinkt aardig hetzelfde. Hij was er ook best wel ziek van (koorts, jengelig), Ik zou vandaag even afwachten en morgen even bellen naar de ha. Evt kun je een paracetamolletje geven voor het slapen gaan.
Laat je nog even weten wat het is?
Succes!
 
hey,

las het net idd.
sjonge...
ze hebben bij de etos hele goede schuim en cremes tegen de ergste jeuk.
en lekker in een zemelenbadje doen.
nageltjes kort en rond houden zodat ze niks stuk krabbelt....

succeS!

liefs
 
hoi stinkmuis,

ik ga inderdaad zo haar nageltjes kort knippen. en morgen (denk ik) even naar de ha (in ieder geval tel overleg) om te kijken wat ik het beste kan doen.
ik hou jullie op de hoogte
 
heb net even de ha gebeld, maar die zijn gesloten tot 16 augustus ;-(.

@stinkmuis, weet jij zo hoe die cremepjes ed heten? we hebben nu iets van vsm gekocht, maar dat werkt niet echt tegen de jeuk heb ik het gevoel.
 
Rot zeg waterpokken! Een gelukje dat het minder warm is nu, dat zou dubbel sneu zijn!

Wat ook goed helpt volgens zeggen, is een washandje vullen met havermout, in bad leggen, wachten tot er wittige melk uitkomt en dan de bultjes deppen met de washand.
Er is nieuw spul van Kidsclin op de markt, is ook verkoelend schijnt, en mentholpoeder werkt ook vaak wel goed! Beterschap ermee!
 
dank je mamasas,

ben wel blij dat ze er niet echt last van heeft (behalve de jeuk dan).
vanmiddag maar even bij de apotheek langs en dan kijken wat ze daar hebben.
en havermout is dat hetzelfde als brinta? of is dat toch een ander spul?
kijk zo wel even bij de super wat ze daar hebben.
 
hoi,

ik heb dag en nachtformule waterpokken van heltiq.
en die havermout is geen brinta hoor! dat kan je krijgen bij de etos, is zon natuurproduct.
enkidsclin schijnt ook te helpen.
succes! :D
 
Terug
Bovenaan