waterpokken

hoi stinkmuis,

ik heb nu havermout gehaald bij de super.
dus dat hebben we vandaag in een washandje gedaan en dan in het bad gelegd.
ook heeft ze nu van de apotheek een soort van zalf (lijkt op zeep die schuimt).
dat was op het advies van het cb.
heb wel het idee dat het elke keer iets erger wordt bij haar,
gelukkig blijft ze er wel vrolijk onder en lacht ze nog steeds veel
 
hoi dames,

de waterpokken bij esmee worden erger.
nu gaat ze op woensdag en vrijdag naar het kdv toe. ik kan helaas op mijn werk geen vrij krijgen.
mijn man kan wel vrij krijgen, maar hij heeft niet zo heel veel dagen meer over..
nu mag ze wel naar het kdv, maar is het niet te druk voor haar? ze slaapt nu ook weer even 2x per dag. als ze wakker is dan is ze wel redelijk vrolijk.
wat zouden jullie doen?
 
Een tijdje terug had mijn dochter ook waterpokken en ik heb het kinderdagverblijf gebeld en ze mocht gewoon komen zolang ze geen koorts had.
Ze had op zondag koorts door de waterpokken, op maandag geen koorts meer en heeft ze heel veel geslapen en op dinsdag is ze naar het KVD gegaan. Ze sliep daar ook iets meer dan normaal maar verder ging het goed.

Ik had afgesproken dat als het niet ging ik haar zou gaan halen. Misschien kan je afspreken dat je man de middag vrij neemt als het niet gaat. Als het wel goed gaat kost het hem ook geen vrije dagen.
 
hoi deedee,

we hebben besloten haar toch een dagje thuis te laten. ook omdat ze nog niet helemaal in haar hummetje is.
morgen ben ik thuis en dan gaat ze vrijdag weer naar het kdv toe.
ik hoorde vanochtend al van mark dat ze om 8u wakker was en gelijk weer vrolijk.
ook heeft ze de nacht goed doorgeslapen.
dus het gaat de goede kant op
 
hoi deedee,

ze heeft vannacht weer goed doorgeslapen.
ze was pas om 9u wakker.
als ze om 8u of eerder wakker was geworden dan had ik haar terug in bed gelegd.
maar nu is ze weer (bijna) dezelfde esmee.
alleen haar pokjes ;-) zitten er nog.

het nadeel is wel dat ze ze open krabt. net even met de auto naar de winkel geweest en toen ik haar uit de auto haalde had ze bloed aan haar lipje. gelukkig had ik doekjes bij me om het weg te vegen.
 
Fijn dat ze zo goed slaapt.
Dan heeft ze er niet al teveel last van.
Mijn dochter werd de eerste 3 nachten 's nachts wakker van de jeuk. Midden in de nacht je kind insmeren is niet fijn, maar gelukkig hielp het wel en kon ze dan weer verder slapen.

Die pokken kan nog wel een tijd duren voordat ze weg zijn. Dat duurde hier zeker 2 weken.
 
hoi deedee,

ben inderdaad blij dat ze weer opgeknapt is.
nu ik nog.
sinds gisteren al flink verkouden, keelpijn en spierpijn.
nu durf ik echter op het werk niet zo goed me ziek te melden omdat ik dus voor gisteren ook al verlof had gevraagd en niet heb gekregen.
maar ja, met keelpijn de hele dag te gaan bellen (werk op een callcenter) lijkt me ook niet echt handig.
ach ja, maar even kijken hoe ik me vanavond/morgenvroeg voel
 
Terug
Bovenaan