waterpokken

Mijn kleintje zit bij gastmoeder. Hij komt daar in aanraking met andere kinderen maar met veel minder andere kinderen dat op een crache.
Ik vind het niet erg als hij de waterpokken krijgt maar voor mij en de prille zwangerschap is het op dit moment gevaarlijk. Ik ben benieud wat de uitslag is van bloedonderzoek. Ik zou het ook niet erg vinden om zelf de waterpokken te krijgen maar niet terwijl ik zwanger ben.
Amandelen knippen was bij mij nooit nodig als kind - nooit problemen gehad. maar kinderziekten moet je in je kindertijd gehad hebben. Daar zal ik zeker op letten.
 
Ik blijk ook geen anti stoffen te hebben. Mij is verteld da het in het prille begin risico's heeft en tijdens je bevalling. Je kind krijgt het virus dan mee. Eng hè, hier nog 4 weken
 
Aan het eind van mijn vorige zwangerschap was er ook sprake van mogenlijk waterpokken besmetting.
Verloskundige zei ook dat als ik de waterpokken zou krijgen - ik in ziekenhuis moest bevallen omdat baby dit tijdens bevalling ook zou krijgen en daar goed ziek van kan zijn.
Toen ben ik niet ziek geworden - dus hopenlijk nu ook niet
 
Terug
Bovenaan