WATERWRATJES

MIJN ZOONTJE VAN 6 BLIJKT EEN PAAR WATERWRATJES TE HEBBEN OP ZIJN OOGLID. OP ZICH NIET ERG MITS HET ZICH NIET VERSPREID. HEEFT IEMAND TIPS VOOR HET BEHANDELEN.OP INTERNET STAAT BIJNA OVERAL DAT HET VANZELF OVERGAAT NA 1 OF 2 JAAR.
BEDANKT LILIAN

Hoi Lilian,

Mijn zoon van 7 heeft ze ook, alleen kan hij er niet tegen. Ze gaan bij hem ontsteken. Nu schijnt dat redelijk normaal te zijn, maar zoals ze er bij hem uit zagen vond de huisarts toch niet normaal en heeft hem er een hormoonzalf voor gegeven die wonderbaarlijk goed helpt. Hij heeft er ook een paar op zijn ooglig gehad, maar die gingen gelukkig maar licht ontsteken en waren ook met iets meer als een maand weer weg. Aan die op zijn oog hadden we niets gedaan, want daar mag je geen zalf op smeren, maar wat ik al zei, ze gingen uit zichzelf redelijk snel weg.

En volgens mij is er geen manier om ze daar verder te behandelen.

Je hebt eigenlijk niets aan mijn verhaal, misschien alleen een beetje hoop dat het ook sneller dan 1 of 2 jaar kan gaan.

Succes ermee,

groetjes Esther

Mijn dochterje van toen bijna 4 jaar heeft ook heel veel last gehad van waterwratjes. Zij heeft ook een hormoonzalf gehad voor een ontstooken waterwrat. Daarmee gaat wel de ontsteking wel maar niet het wratje zelf. Het gaat inderdaad na 1 of 2 jaar vanzelf weg. Maar het ging richting zomer en mijn dochtertje zag er niet uit. Veel wratjes op armen en buik. Ik ben toen naar een kennis geweest die aan natuurgeneeskunde doet. Binnen en paar maanden waren ze allemaal weg. Ik merkte nadat ik bij haar was geweest, dat er meteen al geen nieuwe bijkwamen, ondanks dat ze zeer besmettelijk zijn. Dus uitkijken met andere kinderen. Succes.

wat vervelend is dat hij ze op z'n oog heeft. helaas is er niets aan te doen, en moet je gewoon afwachten tot ze weer weggaaan

ons zoontje had waterwratten toen hij een half jaar was. deze zijn vanzelf na een jaar weer weggegaan. hij had nog het geluk dat hij ze op zijn billen had, dus was het niet zichtbaar voor de buitenwereld. hij had er wel heel veel op z'n billetjes hoor.
hij had er zelf geen last van gelukkig.ik hoop niet dat ze weer terug komen!,
groeten.

Hoi Lilian,

Mijn beide kinderen hebben last van waterwratjes gehad. Ook allebei op hun genitalien, erg vervelend. Wat goed hielp is Calendulan emulsie, ze zijn nu dan ook bij beiden verdwenen. Veel succes ermee!

groet
Daniëlle

Hoi Lilian,

Ik las laatst in een blad dat je er jodium er op moet smeren.Zij beweerde dat het dan ongeveer na een week weg was.
Of maizena maar dan duurde het langer.
Het uitproberen waar dacht ik.

Succes er mee.

Nelleke

(de wratjes scheiden vocht uit en zo droogt het uit/op/in??)

Ook mijn zoontje heeft verschrikkelijk veel last van waterwratjes gehad.Bij hem zaten ze in de knieholte en raakte continue ontstoken.Regelmatig gingen ze stuk en kwamen dan in nog meer hoeveelheden terug.Mijn huisarts had er geen oplossing voor en vertelde dat ik gewoon geduld moest hebben.Mijn zoontje was toen twee jaar.
Van een kennis kreeg ik toen de gouden tip.;Twee keer daags 5 druppeltjes echinaforce van Dr.Vogel .Dat zijn druppeltjes die gebruikt worden om wat weerstand te krijgen.Zij verzekerde me dat ze na twee weken al weg zouden zijn.Ongelooflijk maar het was waar,alles was weg en wat rest waren de littekentjes.Het werkt dus echt fantastisch !!!!!
Een echte aanrader !!!

Succes ermee.

Terug
Bovenaan