WATERWRATJES

Hallo, Mijn tweeling hadden ook ontzettend veel water wratjes onder oksels,op hun buik enz. Huisarts had het over jodium tinktuur of formuleW maar dat deed zeer en hielp niet. Maar toen zag ik in een folder van een natuur winkel (bloem)wratten olie 100%natuurlijk doet niet zeer ,2keer per dag stippen ong 2weken de wratjes drogen in worden korstjes en whalla weg zijn ze, eerlijk waar top spul.Wrattenolie van sur plus.Veel succes Groetjes Marina.
 
had ik het maar geweten, dat er toch wel wat aan te doen was,mijn zoon had met 7 maanden al waterpokken, en aansluitend kreeg hij wel over de 50 waterwratjes opzijn billen,tot ongeveer in zijn knieholtes hij leek wel een cactusje.Of dat het nou iets met die waterpokken te maken had,dat zijn weerstand toen laag was ofzo,dat heb ik nooit gevraagd.Het heeft in ieder geval ruim een jaar geduurd voor ze weg waren,en nu was ik afgelopen 9 maanden zwanger,en had ik er zelf   een paar op mijn buik en oksels,die waren overigens zo weer weg met een paar maanden.
 
Hoi Hoi,
sorry voor de late reactie maar ik zag dit niet eerder, mijn zoontje van 5 heeft ze ook al een tijdje, op verschillende plaatsen, buik, benen, boven het oog en in de hals,
van die in de hals had hij erg veel last, en de huisarts heeft ze er af gesneden,
klint eng, maar valt reuze mee, een uur van te voren verdovende zalf er op gedaan,
en toen naar de dokter, die pakte het wratje met een pinset aan en sneed hem weg ( eentje geschraapt) en hij voelde er niks van,
klein beetje bloed, pleister er op, en twee dagen later was alles weg,
en ze zijn op die plek niet weer gekomen, soms worden ze ook wat wit aan de boven zijde en dan kun je ze met een pinset uitknijpen, zodat er een wit stukje uit komt,
(advies van de dokter) net als een puistje, maar dat lukt niet bij alle wratjes.
groetjes tommie
 
Mijn zoontje Gert-Jan heeft al 2 jaar af en aan piepkleine waterwratjes aan de achterkant van beide armen doorlopend over zijn rug. Van Elleboog tot elleboog zeg maar. Ik gebruik daar zinkzalf voor en dan verdwijnen ze vanzelf. Nu heeft ie er geen last van.
 
Hallo,

Mijn zoontje had ook waterwratjes en dat is met homeopathie weggegaan.
Ook hebben we echinafors tabletjes en creme gebruikt,dit voor weerstand.
Na 6 weken dit te hebben gebruikt samen met korreltjes van de homeopaat zijn ze op 1 na allemaal weg!
De moeite waard om te proberen zou ik zeggen!
 
Hier had de oudste ook watervratjes. Wij kregen van de arts ook verdovende zalf, die eropgedaan en daarna terug naar de arts, hij hefet er 3 weggeschraapt/gesneden (hij had er wel 30ofzo). Doordat het iets ging bloeden werkt dat als antostof voor de rest en die zijn daardoor snel vanzelf verdwenen.
 
Mijn zoontje van 2 "kreeg" begin februari waterwratjes. Eerst een paar en begin maart zat zijn hele romp eronder. Ik naar de dokter. "nee niks aan te doen" "die blijven tussen de 8 maanden en 1,5 jaar zitten"
Ik dacht bij mezelf wat zielig zeg. Maar ik had pas ervoor een zalfje voor mijn koortslip gehad, die een beetje uit de hand liep. En dat zalfje hielp. Dus toen dacht ik (het is namelijk een zalfje tegen huidontstekingen) ik smeer 't op zijn waterwratjes en we zien wel. Beetje onder het motto "baat het niet, dan schaadt het niet".
Ik heb 3 keer gesmeerd en een week later waren er alleen nog rode vlekjes te zien waar de wratjes hadden gezeten. Ze waren gewoon weg en nu nog steeds, niets meer te zien.
Het zalfje (recept van de dokter) heet: fucidin creme.
Dus zou zeggen, ga naar je huisarts en haal ook dat zalfje op!!!
Succes
 
Terug
Bovenaan