Wauw, supersnel !!! Ik ben JA hoor!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal

Ja hoor na al die verschijnselen, vanmorgen nog een hoge temp. Ik hield het niet meer. Een romed test gedaan. Positief. Toen als een speer naar het kruitvat. Een kruitvat test gedaan(niet met ochtend urine dus) en ja hoor een tweede streep. En met die zelfde urine ook nog een romed test gedaan. Uiteraard weer positief. Ik kon het niet bevatten.

In ronde 1 zwanger, wie had dat gedacht, tja ik niet.

Vanmiddag naar de winkel een speen met daarop papa is the best gekocht en een babypakje. Ingepakt. En toen manlief thuis kwam, tja we vielen elkaar meteen in de armen!!! We beseffen het allebei nog niet zo. En ik heb nog steeds zoiets van, stel je voor ik word morgen ongi. Maar ja mijn borsten puilen zowat uit mijn bh, dus het zal wel echt zo zijn.

Een aantal tips.
Ik heb twee weken voordat ik stopte met de pil een maansteen omgehangen

Wij hebben niet zo veel gevreeën hoor! Dag 7/9/11/13/14/16/19/24 van de cyclus
En ik had dag 14 verhoging. Dus heb ik dag 13 mijn ei gehad. Dan moet het dus dag 11 of 13 raak zijn geweest.

Verder heb ik iedere keer na het vrijen een kussen onder mijn billen gelegd, een 10 minuten met mijn benen naar mijn buik opgetrokken gelegen. En vervolgens nog een poos met het voeteneind van het bed helemaal omhoog. Zo ben ik zelfs een paar keer in slaap gevallen.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben, en dat er nog heel veel mensen zullen volgen naar het januari forum. Ach weet je wat we gaan met zijn alleen, kan ik gewoon die lijst blijven maken HA HA!!

Heel veel liefs en bedankt voor al jullie duimen, ik duim nu voor jullie!!!
Doortje

Heey Doortje!

Hier nogmaals mijn felicitatie hoor. Ronde 1, wie had dat gedacht? Het is jullie van harte gegund hoor!

En ik hoop ook dat we je zullen volgen naar het januari-forum... wel een mooi begin van een nieuw jaar: een kindje krijgen!

Veel liefs Bloempje

Heb ook al bij de lijst gereageerd, maar nogmaal:
GEFELICITEERD!!!!!!!!
Geniet ervan.

Liefs,
Marije

Ja, ook ik heb al bij de NOD-lijst gereageerd, maar wil je ook hier nog even feliciteren !!!!

Marije zei me op msn, "Doortje is zwanger" ik zei "wattttttttttttt, wat snel" hahahahha, echt ontzettend leuk voor jullie. Tis je gegund hoor :)

Groetjes Ellen

Hoi lieve Doortje,

Leuk hoor om je verhaal te lezen en zo fijn dat het zo snel is gelukt.

Ik wens je een hele goede gezonde zwangerschap toe en ik blijf je voorlopig nog wel even volgen.

Groetjes Mariska

GEFELICITEERD!!!

ik gun het je van harte...
heel veel plezier van de komende 9 maanden!

dikke kus bren

Gefeliciteerd Doortje,

Go girl, ik reageer niet zo vaak, maarrre hier moet ik toch even een reactie geven.
Van harte gefeliciteerd en genieten nu dan.
Het is je van harte gegund en we zullen je missen als je naar het januari forum gaat, maar goed ik denk dat je af en toe hier nog wel komt neuzen.

Alice

He super!!!

Van harte gefeliciteerd en geniet ervan.

liefs mel27

Terug
Bovenaan