Wauw, supersnel !!! Ik ben JA hoor!!!

hai Doortje,

Onwijs leuk voor je, en hehehhehe doen die Romed testen het soms toch?
Ik ben in ieder geval harstikke blij voor je, want je had er zo naar uit gekeken. Helemaal top...... wie weet zien we elkaar op het januari forum ik hoop het.

Groetjes Saskia 30

Geweldig Doortje, het is je van harte gegund. Geniet ervan en we zullen je missen!

groetjes,
Linny

Hoi
Van harte gefeliciteerd!!!
Erg fijn voor je dat je de eerste maand al gelijk zwanger bent.
Ik weet dat je er goede bedoelingen mee hebt met je tips maar ik denk dat de dames van het 'als zwanger worden langer duurt' daar een zuur gezicht bij trekken. Ik denk dat ie misschien zelfs al uren ondersteboven hebben gehangen om zwanger proberen te raken. Ik begin ook een beetje bij hun te horen namelijk. Al moet ik zeggen dat ik geen andere dingen probeer dan alleen het normale. Wat ik wil zeggen; je hebt enorm, maar dan ook echt enorm veel geluk gehad meissie!!! en dat is je van harte gegund en ik hoop dat het goed blijft gaan. Maar daar twijfel ik eigenlijk niet aan want de eerste ronde zwanger.....je bent gewoon zo vruchtbaar en gezond als wat!!! Dus die tips.....leuk om te horen hoe intensief je bezig bent geweest alleen vrees ik dat dit voor een boel dames geen 'tips' zijn.
Geniet van je zwangerschap en doe rustig aan!!

groetjes Jeannette

wat een geluk zeg meteen de 1ste ronde raak. Proficiat meid en geniet ervan. Ik moet het morgen weer worden als het goed is dus dat hopen we maar,en anders vol frisse moed weer naar ronde nr 4

een hele fijne zwangerschap toegewenst en misschien tot in het januariforum

groetjes born24

Hoi Doortje

Van harte gefeliciteerd

Geniet er lekker van

Groetjes schorpioen27

He Doortje,

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAFFFFF
meteen raak wie had dat gedacht.

Gefeliciteerd hoor en lekker gaan genieten!

Liefs
Joanna

Wat LEUK!!! Iedere keer als ik weer eens even op dit forum een kijkje neem, is er wel weer iemand zwanger................

HARTSTIKKE GEFELICITEERD!!! Jullie zijn enorme bofferds!

Geniet ervan en houd ons op de hoogte...............

Groetjes,

SUUS

Hoi doortje

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, dat is wel erg snel zeg
Maar, ik gun het je van harte, ik denk dat alle meiden dit ook heben/voelen.

Meid, ik geniet van je zwangerschap, ik hoop je te zien op het januari forum.
heb een vaag positieve test, en heb het nog niet aan al die meiden bekend gemaakt.
wacht het even af.

groeten nathalie

Terug
Bovenaan