wc probleem...wie heeft ideeen???

Meiden,

Dank jullie wel! Ik ga proberen om het te verhelpen met laxo, als dat niet helpt dan over op de lijnzaad ofzo. Thanks!!!!

Het is inmiddels wel gelukt, maar wat een bevalling ;) Ik hoop hier snel weer vanaf te zijn!

Liefs grotebroer
 
Peperkoek (wel goed kauwen), veel fruit en roos vicee...laxo zou ik pas gaan gebruiken als de andere middelen niet helpen, anders loop je het risico dat je darmen lui worden. Veel succes ermee!
 
Hoi,
Wat ook helpt is een krukje/opstapje onder je voeten zetten, je zit dan meer in een hurkhouding en dat zorgt dat je uitgang recht loopt zeg maar, vind je dat niet fijn kun je ook je rug hol maken, dan heb je hetzelfde effect alleen zit dat niet ideaal vind ik!
Succes, is erg lastig als het niet lukt hé!
Liefs MJ
 
als alle tips hierboven niet helpen,
er zijn medicijnen voor te krijgen te niet schadelijk zijn tijdens de zwangersschap. bijvoorbeeld lactulose en metamucil.
maar dat komt pas als alle tips hierboven niet werken natuurlijk!
 
Het wordt erger en erger, vandaag zelfs bloed bij de ontlasting en het doet auwie...ik hoop dat het znel weer normaal is. Regelmatig last van kloofjes en er is ook ooit gesproken over een operatie, dus ik hoop zo dat alles snel aanslaat! Thanks meiden!

Liefs grote broer
 
Terug
Bovenaan