Hey meiden,
Schreef ik vorige week nog dat het veel beter ging....nou het was maar voor een dag ofzo.......
We blijven tobben het is zo zielig en wij zijn op het einde van ons latijn.....
Vanacht was helemaal een drama.....onderweg geweest van half 2 tot kwart voor 5.
Om kwart voor 5 heb ik hem de ochtende fles gegeven waarna hij in slaap viel.......(om half 2 kwam ie zelf voor zijn nachtvoeding......
Maaar vanmorgen ten einde raad het cb gebeld dat dit niet meer zo ging.
Nou ze zouden mij terug bellen dat deden ze "pas" om half 2 maar goed een hele lieve vp ze hoorde alles aan en stelde wat vragen toen zijn ze ja maar ik denk dat Jochem last heeft van reflux!
En idd als ik de verschijnselen op zoek op internet dat kan ik alles aanvinken!
Nou heb ik op advies comfort voeding gehaald die ik nu moet mengen voor hongerige babies half half.
Als ie daar resultaat op boekt overgaan op 1/3 hongerige en 2/3 comfort.
Woensdag komt de eigen vp van het cb aan huis en kijken we ff verder.
Heb inmiddels het matras van de kinderwagen opgehoogt(hoofdeind) en dat ga ik met de wieg ook doen.
Verder hoop ik dat dit helpt want wat een ellende.....van genieten komt momenteel weinig het is gewoon overleven door het erge slaap tekort en het getob.
Hebben jullie ervaring met reflux en/of tips.
En zijn jullie naar de ha geweest/gestuurd door het cb?
Liefs louise
Schreef ik vorige week nog dat het veel beter ging....nou het was maar voor een dag ofzo.......
We blijven tobben het is zo zielig en wij zijn op het einde van ons latijn.....
Vanacht was helemaal een drama.....onderweg geweest van half 2 tot kwart voor 5.
Om kwart voor 5 heb ik hem de ochtende fles gegeven waarna hij in slaap viel.......(om half 2 kwam ie zelf voor zijn nachtvoeding......
Maaar vanmorgen ten einde raad het cb gebeld dat dit niet meer zo ging.
Nou ze zouden mij terug bellen dat deden ze "pas" om half 2 maar goed een hele lieve vp ze hoorde alles aan en stelde wat vragen toen zijn ze ja maar ik denk dat Jochem last heeft van reflux!
En idd als ik de verschijnselen op zoek op internet dat kan ik alles aanvinken!
Nou heb ik op advies comfort voeding gehaald die ik nu moet mengen voor hongerige babies half half.
Als ie daar resultaat op boekt overgaan op 1/3 hongerige en 2/3 comfort.
Woensdag komt de eigen vp van het cb aan huis en kijken we ff verder.
Heb inmiddels het matras van de kinderwagen opgehoogt(hoofdeind) en dat ga ik met de wieg ook doen.
Verder hoop ik dat dit helpt want wat een ellende.....van genieten komt momenteel weinig het is gewoon overleven door het erge slaap tekort en het getob.
Hebben jullie ervaring met reflux en/of tips.
En zijn jullie naar de ha geweest/gestuurd door het cb?
Liefs louise