We blijven tobben.....

Wat een ellende voor jullie zeg, dan donder je wel heel hard van je blauwe wolk af.
Ik heb er zelf ook geen ervaring mee maar ik zou me inderdaad even laten doorverwijzen naar de kinderarts. Vrienden van ons hebben dit ook met hun dochtertje gehad en die is erg opgeknapt sindsdien.
Heel veel sterkte! Ik hoop dat jullie snel weer wat slaap kunnen gaan inhalen.

Liefz Esz

pascal spuugde eigelijk altijd na zijn voedingen. maar dat was meer omdat hij zo vreselijk gulzig drinkt. wij gebruiken nu ook johannes broodpitmeel. dat heb ik gehaald bij kruidvat, is van nutrilon. bij elke flesvoeding doe ik 1 schepje johannes, en de voeding is wat dikker. nu moet pascal meer moeite doen om te drinken, en omdat de voeding dikker is, komt het minder makkelijk weer omhoog. ideaal, hij heeft er echt baat bij.

vreselijk zielig voor jochem, en voor jullie kan ik me voorstellen dat t slopend is. pffffff. ik hoop echt dat er snel verbetering optreedt.

liefs smooty

o ja, wij hebben pascal eigelijk na elke voeding even in een wipstoel. die halen we dan van de wipstoe; stand af. dan zit hij net even wat rechterop, valt soms zelfs zittend in slaap. door dat hij iets rechterop zit, komt de voeding (en eventueel maagzuur) niet zo makkelijk omhoog. en inderdaad een opgerolde handdoek onder het hoofd einde vant matras. wel zorgen dat de er dan ten hoogte van de rug niet een kuil/inzakking ontstaat.

smooty

Terug
Bovenaan