We gaan EINDELIJK beginnen!

A

Anoniem

Guest
Wij (Paul en Ik) hebben van het weekend besloten dat we het gaan proberen. Wij willen heel graag papa en mama worden van onze eerste kind.
Wie staat ook in het begin stadia van het krijgen van een kindje en is het ook de eerste keer? Ik wil namelijk graag ervaringen uitwisselen.

Tot snel,

Not

hallo not

leuk at jullie er ook bij komen ik ben niet meer in mijn begin stadium maar ik wil je wel welkom hete hier en heel veel succes wensen ik zit weer te wachten of ik ong wordt of niet natuurlijk dat zou wel mooi zijn we zijn vanaf sep 2006 bezig en in feb een miskraam gehad met 9 weken. nou veel klus plezier. en hoop nog veel van je te horen

groetjes geluk 1

Wij wachten nog 1 (of 2) ongi's af, en gaan er dan ook voor.
Ik vind het erg spannend allemaal.

In oktober 2006 ben ik gestopt met de pil.
Mijn cyclus is nu vrij regelmatig, dus mijn lijf is er klaar voor.

Groetjes Mickey

Hallo Not,

Mijn vriend en ik hebben van het weekend ook besloten om met de pil te stoppen..   heel spannend allemaal!  

Vraagje, ik lees steeds dat het beter is om eerst te 'ontpillen' ik was zelf eigenlijk van plan om gewoon te stoppen en dan maar te zien.. Is dit onverstandig?

Groetjes

Hi Bala,

Je hoeft niet te "ontpillen" hoor, ga gewoon beginnen. Als je lichaam nog vol met de hormonen van de pil zit, dan duurt het gewoon even.
Wat spannend! Hou je me op de hoogte!
Ik zal jou ook op de hoogte houden...succes he!

He Not,

Thanks voor je reactie!  We houden elkaar op de hoogte, spannend allemaal hoor!

Succes!

Groetjes

Hoi,
Ontpillen telt echt niet voor iedereen hoor. soms is je lichaam al heel snel weer hersteld na het pilgebruik, en merk je er weinig van.Ik werd ook na twee   of drie maanden telkens zwanger, en gebruikte ook telkens de pil.
Dus ja, je kunt echt wel meteen zwanger raken..Gewoon lekker afwachten, en ik gun jullie een snelle zwangerschap..
Groet R, zwanger van de derde..morgen 39 weken!!

Hoi Geluk1,
Dank je voor je reactie.
Weet je al wat.
Ik heb zelf een onregelmatige cyclus.
Ik ben 6 juni voor het laatst ongi geweest. Ik heb wel vaak 30 dagen cyclussen...
Maar ik ben wel erg benieuwd nu...
Ik hoop het snel..ik heb er zin in!
Jij ook veel succes..

Terug
Bovenaan