We gaan EINDELIJK beginnen!

Hoi,

Ook wij zijn net begonnen. Ik heb 28 juni mijn laatste pil geslikt en ben 1 juli ongesteld geworden.  Ben benieuwd hoe snel het raak is. Ik kan bijna niet wachten! Ben al druk met van alles bezig. Mijn lief vindt dat ik allemaal een beetje voorbarig ben. Eerst maar eens afwachten of het ook lukt. Mijn verstand zegt dat ook wel, maar mijn gevoel is toch een beetje anders. Hoop voor iedereen dat het snel raak is.  Spannend nu he?  

Heel spannend allemaal.

Als je iets graag wilt dan duurt het toch altijd te lang en dan kan je niet er niet mee bezig zijn.
zeker als vrouw zijnde niet het gebeurt toch allemaal in jou lijf.

Succes met klussen.

Liefs Bibbi

Hoi meiden,
Ik ben Maud en ook nog niet zo lang bezig voor ons 1e kindje. Jammer genoeg in april een miskraam gehad, maar nu weer lekker aan het klussen.
Hopelijk kunnen we hier snel positieve boodschappen plaatsen!
Ik duim voor ons allen,
Groetjes Maud

Hoi dames,

Ook ik en mijn mannetje zijn bezig voor de eerste. Ik doe ook niet aan ontpillen.
We zullen wel zien hoe het loopt.

Ik ken jullie gevoel, er steeds mee bezig te zijn, gelukkig is werk een goede afleiding.
Ik hoop dat iedereen gouw zwanger mag worden.

Groetjes Bambi

Hoi allemaal,

Ook mijn vriend en ik gaan voor de eerste! Alleen is mijn cyclus heel erg onregelmatig... 25 maart gestopt, na 7 weken ongi en wacht nu nog steeds op de tweede keer... Beetje jammer, maar ja wat doe je eraan...

Hoop dat er snel leuke dingen gaan gebeuren bij iedereen.

Liefs Taat

Wij zitten in ronde 7 en ik ben nu 9 dagen overtijd.
We zijn bezig voor een eerste kindje.
Helaas nog geen positieve test.

Heel veel succes,

Liefs Bibbi

Hallo allemaal
Ook wij zijn sinds kort (vierde ronde) bezig voor ons eerste kindje. Het is zo spannend!
Nou iedereen veel succes en klusse!

x suuz

@ Bibbi
Wat spannend zeg!! Heb je wel een beetje regelmatige cyclus?
Ben erg benieuwd! Hou ons op de hoogte hoor!!

x suuz

Terug
Bovenaan