WE gaan ervoor!

tjee heftig zeg... Ik snap die mannen ook niet. Ze zijn er toch zelf bij?? Dat zijn nou van die mannen die ineens denken dat hun leven voorbij gaat als er een kind of nog een kind bij komt. Wat een onzin!!! Er bestaan nog zoveel momenten om wat leuks te doen, voor jezelf, met vrienden of met elkaar... het is alleen niet altijd spontaan meer...

En zeer veel respect voor jullie meiden, die alleen zijn, zwanger en nog een kleintje hebben rond hobbelen.
Mijn dochter was 4 maanden dat de relatie tussen mij en haar vader over ging. dit had niks met de zwangerschap of baby zelf te maken. (hij scheen al een ander te hebben tijdens de zwangerschap) Maar ik vond het verdomde moeilijk om alleen te zijn, ineens met een baby. Maar idd... je red het allemaal wel.

succes!! en hopelijk komen jullie er uit met zijn 2en.
 
veertje>> precies zo zie ik het ook hoor
ja het is in het begin inderdaad echt even drukte en soms stressen om alles alleen te moeten doen. Maar je komt er altijd wel uit. Het is wennen. Maar voor je kleintje zorgen blijf je altijd doen als moeder. Een moeder zou nooit zo makkelijk als sommige vaders uit het leven van julllie kindje kunnen stappen.

Dankjewel ! laten we het hopen
 
Terug
Bovenaan