we gaan voor een 1ste kindje, wie nog??

Hey,

Het viel me ineens op hoe lang onze lijst al is haha.
Super leuk zo met een heleboel meiden.
Veel ervaringen om uit te wisselen, even lekker van ons af kunnen typen, heerlijk.

Alle meiden met de NOD de komende dagen, heel veel succes!
Ik duim voor jullie !

Liefs Sjesje.

@ sjesje, je bent me net te snel af! Wilde ook al opmerken dat het lekker druk hier wordt! Let's hoop dat dat ook gevoelgen heeft voor de vruchtbaarheid op dit forum

Zit zelf momenteel erg te twijfelen. Hb wel NOD 3 jan ingevuld, maar dat is eigenlijk niet meer dan een gok. Mijn laatste RD lieten 45 dagen op zich wachten, terwijl ik normaal gesproken tussen de 30 en 34 dagen heb. Daar ben ik maar ongeveer van uit gegaan, maar kan dus net zo goed een week later zijn. Vind het nog steeds lastig om uit te vogelen wanneer ik mn ei zou moeten hebben, hoewel ik hem soms ook wel erg duidelijk voel. Af en toe maak ik mezelf behoorlijk gek door en constant mee bezig te zijn, maar ik denk dat dat wel voor meer meiden op dit forum geldt... Het helpt in ieder geval om af en toe twijfels en gevoelens van me af te kunnen 'praten'...

@ alle wachtende meiden, ik duim voor jullie!
@ de rest: succes met klussen!

X Fren

Hallo allemaal!

Tja, merk wel dat mijn lichaam me onwijs voor de gek houdt! Word er soms knettergek van  Probeer aan de ene kant niet teveel af te gaan op alle symptomen die ik dan weer wel en dan weer niet heb, maar je blijft ermee in je hoofd zitten (zullen jullie allemaal wel herkennen).

Voor alle meiden die zwanger zijn: gefeliciteerd en genier ervan!
Voor alle meiden die graag willen: onze tijd komt nog wel!!!!!

Fijne avond allemaal,

liefs Joen

Hallo allemaal
Ohh wat vervelend zeg die storing op het forum vandaag...
Maar gelukkig is het weer opgelost.
Het wordt inderdaad gezellig druk hier.
Ik heb zaterdag mijn Nod en was er tot vandaag toch best van overtuigd dat het wel eens raak zou kunnen zijn.
Maar vandaag zijn toch de lichte ongi krampen weer begonnen en die heb ik meestal al een aantal dagen van te voren dus ik hou maar weer rekening met een teleurstelling.
Als ik zaterdag weer ongi wordt gaan we toch maar weer een keer ovulatietesten proberen.
Misschien dat ze nu werken en dat we meer duidelijkheid over mijn cyclus krijgen.
Ik kijk altijd op www.babybytes.nl naar de ovulatie kalender om te zien wanneer mijn vruchtbare dagen zijn maar die kalender hebben ze nu aangepast.
Daar moet je nu ook het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie enz aangeven en dan verschilt het nog wel eens wanneer mijn vruchtbare dagen zijn want ik weet niet precies wanneer mijn eisprong is dus misschien kan ik daar met ovulatietesten achter komen ook al werkte ze de vorige keer niet echt bij me.
Wij weten de jongensnaam al wel dat wordt Dean maar over de meisjes naam zijn we het nog niet eens.
Ik wil graag Isa en mijn man wil graag Nerena.
Ik hou meer van korte krachtige namen maar ach eerst maar zwanger worden en dan hebben we nog 9 maanden de tijd om te kiezen.
Zo weer genoeg over mij nu over jullie:

Alle nieuwe dames welkom natuurlijk.
@Gaby:Wat fijn dat je nog niet zo heel veel klachten hebt.
Het lijkt me echt bijzonder om je lichaam zo te voelen en zien te veranderen.
Geniet er lekker van!
@Beibi:Balen dat je ongi bent geworden!!!
@Iedereen:Succes allemaal.

Gr Wen

Hey meiden,

Wat raken we ver achter in de lijst...dat kan natuurlijk niet!!

Deze miep heeft gister een test gedaan....HARTSTIKKE NEGATIEF!!
Duuussss.....balen!
Ik snap er helemaal niks meer van. Gisteren is het precies 4 weken geleden
dat mijn laatste ongesteldheid begon.
Heb vorige week echt 4 dagen giga ongi pijn gehad in m'n onderbuik en nu voel
ik al 2 dagen helemaal niks meer!
Wist vorige week zo zeker dat ik ongesteld ging worden....
Het zal deze week dus wel komen....

Zijn we ongesteld met de kerst...lekker dan

Dagdag

Goeiemorgen!!

Leuk meiden allemaal welkom en heeeeeeeeeeel veel succes!

even een ego bericht vanuit hier, ik voel dus amper wat. wel moe en af en toe 10sec misselijk maar dat is het. je zou denken meid geniet ervan. maar nu ben ik heel bang dat het niet goed is.. gister wel 2uur krampen en toen was het weg..

gister wezen sporten en ga samen met me personal trainer naar de bevalling toewerken.. hij weet het dus nu wel.. vind dat wel  fijn..  maar wat denken jullie dat je niks voelt.. dat is toch raar. ik verlies geen bloed of bruin slijm ofzo maar toch..

suggesties??

En hoe is het met de naderende NOD dagen van jullie? nog meer vruchtbare dagen??

Goedemorgen allemaal!

nog nooit duurde het wachten op mijn menstruatie zo lang!!! nog +/- 2,5 week volhouden! deze week is mijn ei en we klussen dan ook trouw. ik voel al vanaf zondag van die steekjes in mn buik en zij. ik voel mn ei altijd wel, maar dat is meestal 1 dag ofzo en nu is het al 3 dagen.
wel heel gek, volgens de ovulatiekalender van mamaenzo.nl is deze week mijn vruchtbare week, maar volgens de ovulatietest van het kruidvat weer niet. ik snap er niks meer van. helaas zit er niks anders op dan wachten....

Hey Meiden,

@ Puck: heb je niet iets te vroeg getest? Kan zijn dat je nog niet genoeg HCG in je bloed had waardoor je negatief testte? Hoop voor je dat je niet ongesteld bent met kerst!!!!!!!

@ MissGaby: super spannend allemaal. Wanneer ben je uitgerekend? Ik denk dat het per persoon verschilt hoeveel je voelt (of niet). Dat is tenminste wat ik lees en hoor om mij heen. Probeer vertrouwen te hebben

Mijn lichaam rommelt vanaf afgelopen zondag behoorlijk. Kramp in mijn buik, moe, prikkelbaar.... Hebben jullie hier ervaring mee? De 23 is pas mijn NOD. Toen ik net gestopt was met de pil heb ik veel last gehad van dezelfde symptomen, dacht toen dat ik zwanger was....not! Behoorlijk irritant....zal moeten afwachten.

Fijne dag allemaal!

X Joen

Terug
Bovenaan