we gaan voor een derde kindje!!

A

Anoniem

Guest
Eindelijk hebben we dan de knoop doorgehakt en laat ik aanstaande woensdag de implanon verwijderen! Superspannend,want bij de eerste 2 duurde het ongeveer een maand of 9 voordat ik zwanger was,ben nu dus heel benieuwd! Wie zit er in hetzelfde schuitje en gaat ook voor een derde (of vierde) kindje?

Hoi,

Wat leuk dat jullie ook voor een derde kindje gaan! Wij zijn v.a. december bezig voor een derde kindje en ik zit nu in ronde 3. Ik heb 2 dochters van 4 en 1 1/2. Hoe oud zijn jouw kindjes? Er is overigens ook al een onderwerp genaamd Derde kindje wie ook nummer 2, daar klets ik ook mee.

Groetjes!

Hoi! gezellig zeg,,wij hebben  twee jongens; van 6 en 2 jaar,een aangezien het bij mij altijd best lang duurt voordat ik zwanger word en ik al een tijd aan het twijffelen was hebben we nu dan toch eindelijk besloten om ervoor te gaan en nu het zover is kan ik niet wachten!!! Mijn man wilde liever gisteren dan vandaag een derde dus hij was superblij toen ik had besloten het ook te willen haha! Jullie zitten nu dus in ronde drie,hoelang duurde het voordat je zwanger was bij allebei je kindjes?
Ik ga a.s woensdag de implanon laten verwijderen,ben nu al voor kinderwagens aan het kijken (we hadden bij de tweede alles geleend)veeel te snel maar zooooo leuk!!

ik hoor het graag als het bij jullie gelukt is,en ik zal ook eens op dat andere topic posten!

hey hoi wij gaan ook voor een derde!
ben half februari gestopt met de pil en sinds dien nog niet ongi geweest :(
ik was altijd al onregelmatig ongesteld geweest...
nu gebruik ik wel ovulatie testen. ben een week na stoppen vd pil er mee begonnen en had gelijk een heel licht streepje en nu 22 testen later heb ik nog steeds een licht streepje. geen idee of dit normaal is maar ik ga gewoon door...
wij hebben al twee dochters van 4,5 jaar en 2,5 jaar.

groetjes

Hai,

Ook ik ben erg onregelmatig ongi, de 1e ronde had ik een cyclus van 50 dagen, de 2e ronde eentje van 25 dagen en nu zit ik inmiddels op dag 31 en nog steeds geen tempverhoging gehad, dus we gaan weer op naar de 50 dagen (ik hoop natuurlijk van niet, maar ja we wachten wel weer af!). Ik heb verder geen ervaring met ovulatietesten, dus weet ook niet wat dat lichte streepje inhoudt en hoe het kan dat deze al zolang zichtbaar is??? Bij onze eerste heeft het 9 maanden geduurd voordat ik zwanger was, maar dit waren dus maar 5 cyclussen, toen onze oudste 1 was besloten om voor nr 2 te gaan en gelijk zwanger, helaas werd dit een miskraam, daarna na 3 maanden gewacht te hebben in de 2e ronde weer zwanger, helaas ook weer een miskraam en daarna gelijk weer zwanger van onze jongste! Wel grappig dat jullie beide ook 2 kindjes van hetzelfde geslacht hebben, ik weet wel zeker dat er in onze omgeving gezegd gaat worden, goh die gaan toch nog voor een jongetje. Maar ik zou zelf 3 grieten ook erg leuk vinden, voor mijn man zou ik een jongetje wel heel leuk vinden. Ik heb ff in de chinese horoscoop gekeken (die klopte bij mijn beide meiden) en als ik deze maand zwanger zou raken, dan zou het een jongetje worden.Hebben jullie overigens lang getwijfeld? Wij wel, en ik moet zeggen zo nu en dan is er nog weleens de twijfel, maar het blijft gewoon kriebelen, dus we gaan er echt voor.

Groetjes!

tis wel grappig want gisteravond deed ik de ovulatie test en tot mijn grote verbazing had ik twee streepjes!!!
dus gelijk aan de klus gegaan hihi en vanavond weer...
ja als ik deze maand zwanger word het ook een jongentje volgens de chinese horoscoop. en bij mijn twee meiden kwam het ook uit dus ik hoop dat het raak is.
wij hebben ook heel lang getwijfeld of we wel een derde kindje willen, vooral het halen en brengen naar school lijkt me lastig want de baby moet natuurlijk telkens mee... maar ja dat loopt vast ook wel los
ik werd pas na dik een jaar zwanger van de eerste toen een miskraam en direct daarna werd ik zwanger van de tweede.

groetjesss

Hoihoi,

Das toevallig, ik heb ook het idee dat m'n eisprong eraan zit te komen, de temp was vandaag ook weer iets hoger. Wij zijn ook druk ad klus hihihi. Wel grappig dat bij jou ook de voorspelling deze maand een jongetje is en dat bij jouw meiden de voorspelling ook klopte. Nou ik wens je veel succes met klussen en hopelijk straks een positieve test! Ook wij zaten wel met dat schoolverhaal, maar het lijkt mij ook wel dat zo'n kindje vanzelf meegaat in het ritme. En tussen de middag blijft m'n jongste ook thuis als ik de oudste wegbreng naar school, ben binnen 10 minuten thuis. Anders wordt het zo laat dat ze gaat slapen, dus dat zal ook zo zijn met de baby. Ach 1st maar eens zwanger zien te raken en dan redt het zich vanzelf (hoop ik).

Tot later!

Hallo allemaal,
Las deze topic en dacht; laat ik ook reageren,leuk! Wij gaan ook voor een derde. Ik heb een dochter van 6 en een zoontje van 4. Na lang twijfelen hebben we een jaar geleden de knoop doorgehakt en besloten toch nog voor een derde te gaan.
Bij de eerste heeft het twee jaar geduurd voordat ik zwanger was. De tweede kwam er na 1,5 jaar spontaan achteraan. Wij vonden dit een hele heftige tijd, ook omdat mijn dochter erg temperamentvol was/ is en mijn zoontje na de bevalling erg ziek is geweest. Nu is de rust in huis weer een beetje terug...
Vorige jaar april  ben ik gestopt met de pil en (tot onze grote verbazing!) direct zwanger. Helaas na 9 weken geeïndigd in een miskraam. In februari 2008 weer een miskraam gehad en nu ben ik weer zwanger. Twee weken geleden een positieve ovulatietest en sinds zondag een heeéél licht streepje op de zwangerschapstesten. Ben dus wel zwanger, maar nog heel pril (denk 4 weken). Ben heel erg onzeker en bang dat het weer misgaat!

Vorig jaar na m'n eerste miskraam riep ik heel hard; ach, ik heb twee gezonde kinderen. Mocht er toch geen derde komen, om wat voor een reden dan ook, prima. Nu, wil ik gewoon een derde kind!!! Ik weet dat het heel erg egoïstisch klink naar mensen die helemaal geen kinderen kunnen krijgen, schaam schaam! Maar een derde zal net zo welkom zijn als de eerste en tweede.

Liefs,
Doornroosje

Terug
Bovenaan