Hai,
Ook ik ben erg onregelmatig ongi, de 1e ronde had ik een cyclus van 50 dagen, de 2e ronde eentje van 25 dagen en nu zit ik inmiddels op dag 31 en nog steeds geen tempverhoging gehad, dus we gaan weer op naar de 50 dagen (ik hoop natuurlijk van niet, maar ja we wachten wel weer af!). Ik heb verder geen ervaring met ovulatietesten, dus weet ook niet wat dat lichte streepje inhoudt en hoe het kan dat deze al zolang zichtbaar is??? Bij onze eerste heeft het 9 maanden geduurd voordat ik zwanger was, maar dit waren dus maar 5 cyclussen, toen onze oudste 1 was besloten om voor nr 2 te gaan en gelijk zwanger, helaas werd dit een miskraam, daarna na 3 maanden gewacht te hebben in de 2e ronde weer zwanger, helaas ook weer een miskraam en daarna gelijk weer zwanger van onze jongste! Wel grappig dat jullie beide ook 2 kindjes van hetzelfde geslacht hebben, ik weet wel zeker dat er in onze omgeving gezegd gaat worden, goh die gaan toch nog voor een jongetje. Maar ik zou zelf 3 grieten ook erg leuk vinden, voor mijn man zou ik een jongetje wel heel leuk vinden. Ik heb ff in de chinese horoscoop gekeken (die klopte bij mijn beide meiden) en als ik deze maand zwanger zou raken, dan zou het een jongetje worden.Hebben jullie overigens lang getwijfeld? Wij wel, en ik moet zeggen zo nu en dan is er nog weleens de twijfel, maar het blijft gewoon kriebelen, dus we gaan er echt voor.
Groetjes!