we gaan voor een derde kindje!!

Balen zeg! ben ik vandaag naar de huisarts geweest om de implanon te laten verwijderen,kan ie m niet vinden! Nu moet ik 10 april (pas!) een echo laten maken om te kijken waar hij zit in m'n arm en de dag daarna kan ik m pas laten verwijderen...zuchterdezuchtzucht! eind volgende week zou ik m'n eisprong hebben (ik voel m altijd heel duidelijk) en nu voelt dat voor mij dus als een gemiste kans bah!..nou ja...nog even geduld dus...

En bij jullie? Nog niemand zwanger,of denkt dat ie zwanger is? Spannend allemaal he,ik verslind weer alle babytijdschriften en heb in m'n hoofd al weer een heel mooi babykamertje ingericht...

Haihai,

Doornroosje, een voorzichtige felicitatie van deze kant. Ik weet hoe je je voelt en die onzekerheid is echt niet fijn. Ik had het ook toen ik zwanger was van m'n jongste na de 2 miskramen. Die 1e 12 weken konden me niet snel genoeg gaan en iedere keer als ik naar het toilet ging verwachtte ik iedere keer bloed te zien in m'n slipje.   En ik vind het helemaal niet egoïstisch gedacht van je. Je hebt gewoon de wens voor een kindje en of dat nou een 1e of een 3e is, maakt niet uit, die wens is er. Heb je al een afspraak staan voor een echo? Ik wens je succes verder en hoop dat je een voorspoedige zwangerschap hebt!

Wozy, ik had al gereageerd op het andere topic. En ik moet zeggen dat ik de 1e ronde meer bezig was met zwanger worden als nu. Ik zit wel geregeld op dit forum, werkt best verslavend moet ik zeggen.

Doegieeeeeeeee!

Terug
Bovenaan