We gaan voor een tweede, wie ook?

Ha Mootje en knuffeljuffie,

Wat leuk dat jullie voor een tweede gaan. Wij willen volgende maand met de pil stoppen, dus nu de laatste reeks even afmaken en dan gaan we ervoor. Wel vreemd hoor. Ons mannetje is nu ruim 7 maanden, als we beginnen 8 maanden.
Ik ga nu eens kijken of ik jullie ook terug kan vinden bij het zwangerworden-forum.

liefs J-T

Ha,ha, leuk meiden! Spannend! Veel plezier  en succes  gewenst en natuurlijk mooie gezonde gevulde buikjes!!!! Ik ben uitgebroed!! Ha,ha,ha. Geniet er maar van.
Liefs Pippi

Hoi JT en mootje,

Ben nu eindelijk klaar met ongesteld zijn. heeft vanaf donderdag geduurt. Ben wel benieuwd wanneer ik het nou weer word.
Ik heb echt een beetje een rot week gehad. Mn werk werkt niet mee aan borstvoeding en doen ongelofelijk moeilijk. ze denken dat ik wel even in de koffiepauze (15 min) tussen 2 lessen door kan kolven. Ik vraag me echt af hoe ik dit ga oplossen. maarja, dat zien we dan wel weer.
Ik ga morgen weer aan het lesgeven en heb er ook wel weer erg veel zin in om mn leerlingen te zien. Was de afgelopen 2 weken al een paar keer op mn werk en de leerlingen waren allemaal blij om me te zien dus dat doet je dan wel weer goed.

Heeft toevalig iemand hier ervaring met een geplande keizersnee. De gyn heeft besloten dat de tweede geplanned gaat komen en ik ga er vanuit dat dat heel anders word dan een spoedje die ik de vorige keer had na een laaaaaaaaaange bevalling.

Hoe is het de vorige keer bij jullie gegaan? en hebben jullie een zoon of dochter?

Groetjes Jen

Ik moet beter lezen voor ik typ we hebben alledrie een mannetje ;)

He meiden!! Ik vind het persoonlijk echt knap dat jullie alweer voor een tweede gaan!! Ons mannetje is ruim 7.5mnd en wij willen in augustus voor een tweede gaan, de vorige keer was ik in augustus met de pil gestopt en in sept zwanger, was een moeilijk begin, uitgedroogt in het ziekenhuis gelegen enz, bevalling heel erg oke opzich, maar ik vind deze tijd heel zwaar, hij is best veel ziek, verkouden, hoestbuien enz en ik ben erg onzeker geworden door het moederschap, dus ik wil eerst wat rustiger in mn hoofdje worden haha, maar we gunnen onze oon zeker wel een broertje of zusje en mss wel 2 haha!!

Maare meiden succes, en ik hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn!!!

Liefs

@knutseljuffie is jouw kleine middels een keizersnede geboren?

Loek is middels een keizersnede geboren en de gyn heeft bij de nacontrole aangegeven dat ik de eerste 6 maanden niet zwanger mag worden ivm de wond.

Hoi Chantal,

Zo zegt iedere gyn weer wat anders. Die van mij zei bij de nacontrole 6 weken na de keizersnee dat ik er meteen weer voor mocht gaan omdat ik zo goed genas en goede littekens maakte.
Die van mij is dus ook met een keizersnee gekomen. en de volgende word zoiezo een geplande met 38 weken. Dat heeft de gyn ook al gezegd. misschien dat het daar ook wel mee te maken heeft. want ze zeggen toch dat als je natuurlijk bevalt na een keizersnee er een kans is op scheuring van je litteken, dat risico heb je natuurlijk niet als je een geplande kz krijgt.

Ach ja,ik ga gewoon op het advies af van de gyn. Wist jij trouwens van te voren dat je een keizersnee kreeg en waarom? En weet jij al of de volgende weer een kz word, gaan jullie binnenkort ook voor een tweede?

Groetjes Jen

Hoi Jen,

Ik wist dit niet van te voren, Loek is middels een spoedkeizersnede

Ik moet bij de volgende onder controle van de gyn blijven, maar of het een geplande keizersnede wordt hebben ze niet gezegd.

Voorlopig blijft het er bij ons bij 1, wie weet over een tijdje.

Groetjes,

Chantal

Terug
Bovenaan