We gaan voor een tweede!

Hoi allemaal,
we hadden allang besloten dat we snel voor een tweede wilden gaan en vanaf vandaag blijven de condooms in het nachtkastje.
Ik ben benieuwd. Vind het wel spannend. Ik vermoed wel dat een tweede zwangerschap sneller voorbij zal gaan voor mijn gevoel, omdat Quinn natuurlijk veel tijd en aandacht opeist.
Ik hoop wel dat ik niet zo ziek wordt als bij Quinn.
Heb wel bewust rekening gehouden met mijn nieuwe baan. Ben nu druk bezig met 2 cursussen. Die zijn in juli afgelopen. Dus die kan ik in elk geval afmaken.
Groetjes Veerle

Spannend!!!!!!!! Ik hoop voor jullie dat het snel lukt, maar niet te snel begrijp ik ivm  je cursussen. Ik heb begrepen dat een tweede zwangerschap totaal anders kan zijn dan een eerste dus ik hoop voor je dat je niet zo ziek wordt.

Groetjes, Tess.

heeeeej,join the club!!
spannend heej.echt leuk.ben benieuwd hoe het jullie vergaat.
wij hopen ook snel weer zwanger te worden,maar mn lichaam schijnt er nog niet helemaal aan toe te zijn,ik word maar niet ongi.maar wie weet,is t toch nog snel raak.
ik zal voor jullie duimen!!
groetjes kari

Om terug te komen over hoe snel...het mag meteen hoor. We hebben juist tot nu gewacht vanwege mijn cursussen. Vorige keer was ik vanaf week 7 t/m week 16 ongeveer de helft van de week ziek en de andere helft ging het. Dus mocht dat nu weer zo zijn dan kan ik in elk geval die cursussen af maken.
Maar goed.... ik ga er niet van uit dat het zo snel al lukt, maar je weet maar nooit.
Groetjes Veerle

Hey Veerle,

Wat leuk!!!!! Spannend, he?
Wij zijn ook al weer bezig, maar mijn cyclus is nog niet helemaal regelmatig. Maar ik hoop toch op snel succes (tja, wie niet?)!

Hihihi, ik zie het nog wel gebeuren dat jij, Kari en ik straks met zijn drietjes weer naar het zwangerforum doorschuiven!

Klus ze!

Eveline

Wat geweldig!!!
Dat wordt veel klussen. Wij wachten nog heel even. Ik wil het wel heel graag, maar we kunnen nu geen tweede kindje kwijt in huis. Mijn man wil binnenkort aan de zolder gaan werken. Dan kunnen we daar 2 kamers van maken. En dan zullen wij ook wel gaan klussen. Femke is nu 12 weken. We hebben ook nog wel de tijd.
Als het zover is horen jullie het wel.
Voor alle dames die aan een tweede of derde willen beginnen:
Ga ervoor. Succes!!!
gr linda

Hoi Veerle

Wat leuk voor jullie hoop dat het snel gaat lukken.

Bij ons was het bij beide kinderen snel raak ,allebei de eerste poging
wij zijn dus erg vruchtbaar hahaha

Maar voor ons is het genoeg twee van die koters dus wij gaan aan de pil. Maar wie weet in de toekomst!!

Groetjes annegien

Terug
Bovenaan