We gaan voor een tweede!

Hee Veerle,
Spannend zeg!! Ik zou ook wel willen hoor, waarschijnlijk gaat de pil   na de zomer weer het kastje in. Ik kan niet wachten. Nou dat wordt klussen voor jullie hihihi. Ik hoop dat het snel raak mag zijn!!

groetjes Sonja

Hey Veerle.

Nou wat gaaf zeg!!! Oh weer een spannende tijd zeg!
Wij willen ook graag een tweede maar wachten nog even.
Mijn vriend weet nog te goed hoeveel Teun heeft gehuild en dat wil maar niet uit zijn gedachte. Maar ja ik slik de pil iig nog tot na de zomervakantie en dan zullen we nog eens praten haha.
Heel veel klusplezier en ik hoop snel goed nieuws van jou/jullie te horen!!

Groetjes Mikkie.

Hoi Veerle,

Spannend hoor! Mag ik vragen hoe oud je zoontje is....???
Heel veel " klus" plezier. Hopelijk is het snel raak.
Wij willen ook snel voor een derde gaan, dus wie weet zie
ik jullie ook wel op het zelfde forum.

Groetjes Danielle

Hoi,
Quinn is nu alweer dik 4 maanden. Ik denk dat de meesten in onze omgeving verrast zullen zijn (mocht het idd snel lukken). De bevalling was erg heftig en ik ben erg terughoudend geweest in het praten over een tweede. Dat blijf ik nu nog steeds doen, want dat helpt erg tegen nieuwsgierige vragen.
Groetjes Veerle

Hoi allemaal!
Wij gaan volgende maand voor een tweede! Is ongeveer over twee weken, nadat ik ongesteld ben geweest. Ik was meteen na de eerste keer weer regelmatig, dus das gunstig. En dan heb ik weer een maand foliumzuur geslikt. Wordt het nog druk straks op het zwangerforum! zou inderdaad leuk zijn als we allemaal ongeveer gelijk weer zwanger zijn!

groetjes,
Daphne

hallo

van harte erg leuk
hoop dat het gauw mag lukken
wij wachten nog heel even
op 31 dec slik ik de laatste van de pil
en dan hopen we dat het weer net zo snel gaat als bij onze zoon
dat was pil weg en ik was zwanger dus wie weet
eerst even de zolder verbouwen
anders kunnen wij niet slapen
nou nog maals van harte