Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat spannend dat jullie voor een tweede gaan. Was jij hier twee jaar geleden onder dezelfde naam? Waarschijnlijk hebben we rond dezelfde tijd hier op het forum rondgehangen ;-)
Pittig dat je het einde van je zwangerschap nog even zwangerschapsvergiftiging 'cadeau' kreeg en dat je daar nu nog de problemen van ondervindt. Hopelijk staat het een gezonde zwangerschap verder niet in de weg en is het gauw weer raak voor jullie.
Ja klopt toen zaten we ook samen in deze groep!mijn naam was toen alleen Laurie... Las dat jullie afleven bezig zijn.. Vervelend.. Hopelijk snel allen een positieve test!
Was idd ff niet leuk maar gelukkig is het met Vince allemaal goed gegaan toen..
Gister bij de gyn geweest.. Spiraal is eruit! Nu gaan we er echt weer voor! Ben benieuwd hoe lang het mag gaan duren.. Hoop snel ongesteld t worden of niet natuurlijk...
Ook gesproken over vorige opname en dat we dat absoluut niet meer willen mee maken wat er toen allemaal gebeurde.. Duidelijke afspraken dat de info via gyn komt en niet alle andere functies in het Zh... Maar we gaan er niet vanuit dat het nu weer zal gebeuren al is de kans dat ik weer suiker en of een zwangerschapvergiftiging krijg groot volgens mijn. Gyn...
Nouja niet te veel mee bezig zijn eerst maar eens zwanger worden!
ik was 2 jaar terug ook een dec 2011 mama, grappig dat er meerdere zijn die nu weer het verlangen hebben naar een tweede kindje.
Ik hoop dat jullie wens snel in vervulling mag gaan.