We hebben doorgeslapen!!

Vannacht weer een prima nachtje: in bed gestopt om 20 uur en om 5 uur meldde hij zich pas weer.

Hierdoor had ik genoeg energie om mijn knettereigenwijze en opstandige peuterzoon weer vol geduld en goede moed de dag door te loodsen...zucht...zijn ze bij jullie ook zo opstandig?

@Marijne; Ja! Ik heb net een flinke aanvaring gehad met Heather (3.5 jaar) in de AH. Mevrouw was weggelopen omdat ik te lang bij een schap stond te treuzelen.

Maareh, lekker zeg dat doorslapen!

Heerlijk dat het goed blijft gaan!!
Gelukkig gaat het hier nog wel goed met onze peuterdochter. Ik zorg ervoor dat ze veel aandacht krijgt en dat lijkt goed te helpen.

Het is de week van het doorslapen! Tot mijn stomme verbazing kwam Quintus na zijn slokje van 21.00 niet om 0.00. En om 3.00 kwam ie weer niet!!! Hij kwam pas om 4.30!!!!!!!!! Heb de hele nacht op hem liggen wachten en ben zelfs 2 keer gaan kijken of ie eigenlijk nog wel ademde....

Oh ik hoop zo dat dit door zet! Ik heb vandaag een vrolijk mannetje wat lekker uitgerust is!

Heerlijk, wij hebben nu ook 2 nachten doorgeslapen. rond 20:00-21:00 uur de laatste voeding en om 6-6:30 uur pas weer wakker. en dat terwijl ze pas 7 weken is! echt super!!

Terug
Bovenaan