we krijgen een dracula!!

bedankt mama van laura.ik denk dat je gelijk hebt ja.die buitenste snijtandjes was ik even vergeten.er staat idd een plaatje in het boekje van het cb,maar daar heb ik verder niet naar gekeken,want zoals jezelf al zei;de standaard volgorde gaat niet altijd op.weet jij dan toevallig hoelang het ongeveer duurt voordat de tand doorkomt?ik werk zelf met kinderen,maar dat soort dingen heb ik eigenlijk nooit zo op gelet.de chamodent was helaas op bij de etos,maar ik heb nu dentinox.maar zoals ik al schreef,twijfel ik een beetje aan de werking.maar ach,ik heb het gevoel dat ik wat voor hem doe.

Volgens mij duurt het doorkomen van tandjes een paar dagen. Maar ook daar kan weer behoorlijk verschil zitten tussen kindjes. Heb het bij Laura allemaal meegemaakt, maar ik weet toch echt niet meer hoe lang het duurde. Laura had er ook nauwelijks last van .... kwijlde niet meer dan anders en had ook niet echt bobbels in haar kaakje. Vaak kwam ik er achter als het witte puntje door gekomen was.

Maarre ........ als het de buitenste snijtandjes zijn, dan heb je natuurlijk nog steeds een kleine dracula ..... maar dan een lieve dracula .

Groeten, mam van Laura en Ruben

Terug
Bovenaan