We mogen er weer bijna voor gaan.......pfff......wachten duurt lang.....

A

Anoniem

Guest
Over 5 weken wordt ik geopereerd....dat is wat minder maar daarna mogen we weer gaan klussen voor onze 2de spuit.
Kan niet wachten....
Wilde graag 2 kindjes dicht op elkaar ( als dat zou lukken dan he....).
Nu is mijn zoontje  bijna 11  maanden als we weer mogen gaan klussen....
Hopelijk duurt het niet zo lang als bij de eerste  ( 9 maanden voordat het lukte )....
Zijn er hier al meer meiden die rond juli gaan klussen voor de tweede of meer natuurlijk....?
Als ik eraan denk dan krijg ik alweer kriebels in mijn buik.....elke maand weer die spanning en natuurlijk veel pret in bed....whahahaha......

Liefs Mootje

Hey Mootje,

Succes en sterkte met je operatie straks!

En veel plezier voor straks als jullie voor een tweede spruit gaan! En veel succes natuurlijk!

Bij ons heeft het bij Tijs ruim 2 jaar geduurd voordat ik zwanger was. Wij hoopten ook op een niet al te groot leeftijdsverschil en gingen er weer voor toen Tijs 1 was. 3 maanden later was ik al zwanger (kon het lange tijd niet geloven, ondanks de kwaaltjes). en nu zit er precies 2 jaar tussen (Tijs is van 2-8-06 en Stef van 29-7-09). Ik vind het een heel mooi leeftijdsverschil.

Groetjes,
Susan

Hi!!

Spannend weer klussen voor een 2e.
Ik wacht nog 4 weekjes (laatste nuvaring) en dan stop ik er ook weer mee.
De maanden juli en aug beetje rustig aan denk ik en dan er weer helemaal voor gaan....voor een 3e!!
Tussen de 1e en 2e zit 18 maanden en de jongste wordt 1 in juli dus hopelijk duurt het niet te lang en dan zit tussen 2 en 3 niet zo veel.
Voor de eerste duurde het 5 maanden en 2e duurde het 3 maanden dus ben benieuwd!!

Veel succes met je operatie en veel plezier daarna met........

Groetjes fee

Hey Meiden,

Bedankt voor jullie antwoorden.
Ik hoop dat het allemaal voorspoedig gaat verlopen en dat ik niet zoveel nasleep heb van de operatie, zodat we snel kunnen gaan klussen.
Ben er echt helemaal klaar voor.
We hebben toen mijn zoontje 4 maanden was al 3 rondes geklust maar dat is helaas niet gelukt. Toen kwam de operatie om de hoek kijken en toch maar besloten dat eerst te doen.....maar dat wachten duurt zo lang....zeker als iedereen weer om je heen zwanger wordt van de 2de....
Maar ach, geduld is een schone zaak!!

Liefs Mootje

Hoi mootje,

Succes met de operatie!! En veel plezier met het klussen!! Bij ons ging het met de tweede ook veeel sneller dan met de eerste. Voor jasper waren we al ruim een half jaar actief bezig (daarvoor wel al zonder voorbehoedsmiddel, maar minder goed getimed ;)) En nu ben ikal meteen zwanger geworden. Mijn ukkies schelen straks 16 maanden.

Liefs Jen

Hi Mootje,

Succes met je operatie. Wij zijn ook begonnen voor nummer twee, de eerste ronde zit er net op... Hopelijk hoeven we niet te lang te wachten! Bij de eerste duurde het vijf maanden.

Spannend weer he!

Hoi Mootje

Hihi ook hier wordt er weer flink geklust
Danny hebben we 2 jaar op moeten wachten dus vorige maand is het spiraaltje verwijderd en nu maar aan de gang he,
Ik gebruik wel de ovulatie testen want daar heb ik een beetje problemen mee zo schijnt het dus dan maar gepland gaan klussen.
Ik hoop zo dat het aanslaat als het goed is mogen we deze week aan het werk hihi.
Danny is van 3 aug 08 dus is hij 1,5 jaar als het gelijk aanslaat.
Ik wens iedereen die voor de 2e of meer gaat veel plezier bij de verbouwing (hahaha)
Dat gaat hier hier ook zeker goed komen.
Werkse en groetjes van Kim en Danny

En dan klinkt het ineens als weer een fase verder...
Ik moet nog wel een beetje aan het idee wennen hoor, zo praatten we hier over onze babies, en zo worden ze dreumes en zijn er nieuwe wensen!

Terug
Bovenaan