We mogen er weer bijna voor gaan.......pfff......wachten duurt lang.....

He mootje......

I know, I know..........wachten duurt zooooooo lang!!!!
De operatie gaat goedkomen, ik heb je mijn verhaal al verteld van mijn osteotomie. Goed je pijnstillers slikken en echt..........als het bij jou net zo gaat als bij mij gaat het echt helemaal goedkomen meisje!
Misschien worden we nog wel tegelijk geopereerd, ik sta nu op de wachtlijst voor mijn tumortje........zou ook zo maar 5 weken kunnen duren! Kunnen we samen een beetje bijkomen, hoewel het bij jou wel iets zwaarder is dan bij mij.

Maar goed, nog even volhouden dus. Veel water drinken na je ok, om je lijf schoon te spoelen en de narcose goed uit je lijf te krijgen. Groene thee werkt ook reinigend.
En dan............dan lekker gaan klussen voor beeb nr. 2.
Wij gaan in het najaar weer aan de slag. Kan mij ook niet snel genoeg gaan hoor........een klein broertje of zusje voor Maudy.............zwijmel zwijmel.

Fijne avond!!
Kus Rimke

Succes met je operatie en hopelijk loopt alles voorspoedig. FF geduld nog, oei oei.... ik duim voor jullie. Liefs Pippi

Hallo Allemaal,

Wat leuk zeg dat er meer bezig gaan voor nummer 2 ( of meer ).
Ik moet wel zeggen dat de weken wel erg snel voorbij gaan. Fijn aan de ene kant maar minder aan de andere kant. Zie als een berg op tegen de operatie....5 dagen ziekenhuis....bah bah.....
Maar goed, als ik denk wat voor leuke en spannende tijden er aanbreken kan het me niet snel genoeg gaan.
Heb al besloten dat ik meteen met ovulatietesten ga beginnen. Hopelijk dat ik dan meer kans heb om snel zwanger te raken, zodat de leeftijd nog een beetje dicht op elkaar zit. Maar ja, de natuur is niet te beinvloeden natuurlijk....
Jullie ook heel veel klusplezier en hopelijk zijn er binnenkort weer heeeeeel veel zwanger zodat we weer over andere dingen kunnen kletsen, zoals de eerste kwaaltjes, schopjes, echo's en noem maar op.

Liefs Mootje

Hey meiden,

Onze kleine meid is nu 7 maanden.
Wij willen voor een tweede gaan als ze 2 jaar is.
Vind ik een mooi leeftijdsverschil, ongeveer 3 jaar.
Alleen ik sta nu al weer te popelen.
Als ik foto's zie van me zwangere buik dan word ik meteen emo.
Zullen de hormoontjes nog wel zijn. haha.
Eerst nog even lekker genieten van de eerste kleine.
Want daarna wordt het nog drukker.
En tot die tijd, ga ik gewoon verder fantaseren over een volgende kindje in me buik.

Liefs, conny

Sterkte met je ziekenhuisopname en ook hier begint het weer te kriebelen, maar dan voor nr. 3. De oudste is 2,5 en de jongste 9 maanden. Eerst twijfelde ik nog wel, want ja 2 gezonden meiden, alles op de rit.. wat wil je nog meer ?
Maar ja.. alle voor en tegens bekeken en dat is het toch een grote JA.
Dus binnenkort gaan de rubbers weg en gaan we er weer voor. Ben benieuwd hoe lang het dit keer duurt, aangezien het beide keren niet direct, maar wel binnen een half jaar raak was. Hopelijk nu weer.
Iedereen succes !
Gr. Mamajo.

Terug
Bovenaan